1222223
سبد خرید
درمان فشار خون با بلغور جو دوسر

درمان فشار خون با بلغور جو دوسر

درمان فشار خون با بلغور جو دوسر حتماً تا به حال بارها و بارها درباره تاثیر بلغور جودوسر در درمان بیماری فشارخون شنیده‌اید. بلغور جودوسر در گذشته جایگاه ویژه‌ای در سفره ایرانیان داشته اما امروزه به دلیل تغییر عادات غذایی این ماده مغذی جای خود را به غلات و حبوبات شیرین داده که از نظر متخصصین حوزه سلامت و تغذیه یک اشتباه بزرگ محسوب می‌شود. شاید برایتان جالب باشد اما مصرف روزانه یک کاسه بلغور جودوسر عملکرد سیستم قلبی/ عروقی بدن را بهبود داده و باعث کاهش فشارخون می‌شود.

برای خرید جو دوسر پرک از هانی فود اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید

قیمت و خرید دانه چیا

۰ تومان۱۵۰.۰۰۰ تومانجهت خرید اینجا کلیک کنید

راه‌های درمان فشار خون با بلغور جو دوسر

شما می‌توانید بلغور جودوسر را همراه گوشت به عنوان غذا مصرف کرده یا از آن به عنوان پیش غذا استفاده کنید. برخی افراد از بلغور جودوسر در تهیه نان و انواع شیرینی رژیمی استفاده می‌کنند.

پیشنهاد مطالعه:  فرنی کینوا

در گذشته بلغور جودوسر به عنوان یک غله ارزشمند در انگلستان و اسکاتلند استفاده می‌شد که این روند تا امروز هم ادامه پیدا کرده است. همین موضوع به اهمیت استفاده از بلغور جودوسر در زندگی و رژیم غذایی افراد تاکید می‌کند.

تاریخچه پیدایش بلغور جودوسر از گذشته تا امروز

جودوسر اولین بار در سال 1996 تاییدیه سلامت را از سازمان غذا و دارو دریافت کرد. سازمان غذا و دارو در خبری منتشر کرد که رژیم‌های دارای چربی و کلسترول کم که درآن روزانه 3 گرم یا بیشتر فیبر محلول دریافت می‌شود، خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را در افراد کاهش می‌دهد. طبق مطالعات انجام شده بلغور جودوسر یکی از بهترین غله‌ها برای کاهش فشارخون و جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های قلبی می‌باشد.

نحوه عملکرد بلغور جودوسر در کاهش فشارخون

مواد مختلفی در بلغور جودوسر وجود دارند که در کنار هم باعث بهبود عملکرد سیستم عروقی انسان شده از طرفی کاهش فشارخون را در پی دارند اما از این مواد، فیبر محلول در آب نقش مهمی در کاهش سرعت هضم غذا در نتیجه حفظ سطح قندخون و کاهش فشارخون می‌شود.

پیشنهاد مطالعه:  طرز تهیه فلفل پول بیبر در منزل

یک آزمایش نشان داده که مصرف روزانه یک کاسه بلغور جودوسر کلسترول خون حدود 70 درصد از داوطلبین را کاهش داده است.

خواص مصرف روزانه بلغور جودوسر برای درمان فشار خون

شما می‌توانید به راحتی با مصرف روزانه یک کاسه بلغور جودوسر فشار خون خود را به طرز عجیبی کاهش دهید. حالا این کار چگونه انجام می‌شود؟ در ادامه همراه ما باشید تا به این سوال شما پاسخ مناسبی بدهیم.

ابتدا یک لیوان آب همراه مقداری بلغور جودوسر و یک قاشق عسل را در یک قابلمه ریخته و کاملاً بجوشانید. بعد مدتی گاز را خاموش کرده و 5 دقیقه به آن فرصت خنک شدن بدهید. می‌توانید به ترکیب حاصل مقداری موز اضافه کرده و روز خود را با انرژی آغاز کنید!

برای کاهش فشار خون در کنار استفاده از بلغور جودوسر سعی کنید حتماً از مشاوره یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید. به علاوه استرس را از زندگی خود دور کنید. در پایان سعی کنید فشارخون خود را روزی یکبار با دستگاه مناسب اندازه‌گیری کنید.

پیشنهاد مطالعه:  تاثیر لوبیا سیاه در درمان سرطان

امیدواریم مطالعه مقاله درمان فشار خون با بلغور جو دوسر برای شما مفید باشد. در ادامه همراه ما باشید.

مطالب مرتبط:

درمان یبوست با جودوسر

1222223

هانی فود

مدیر و نویسنده

امروزه که سلامت هر نوع ماده خوراکی شرکتی، متأسفانه با دنیایی از شک و تردید روبه رو است. عموم جامعه ترجیح می دهند از مواد غذایی استفاده کنند که از سالم بودن آن اطمینان داشته باشند. استفاده از مواد صنعتی و مصنوعی جهت سود بیشتر توسط بسیاری از شرکت های تولید مواد غذایی، افکار عمومی را نسبت به مواد غذایی منفی نموده است. یکی از راه های برون رفت از این تردید تهیه مواد غذایی سالم و ارگانیک است. شرکت هانی فود با هدف گسترش فرهنگ تغذیه سالم بنیان نهاده شده است.

فهرست مطالب

شبکه های اجتماعی :

تمامی هزینه های ارسال رایگان شد ((بمناسبت جشنواره بهاره فروش محصولات - تا 15 اردیبهشت 1403))