1222223
سبد خرید
شیرینی زنجبیلی با آرد گندم سیاه

شیرینی زنجبیلی با آرد گندم سیاه

آرد گندم سیاه یک محصول رژیمی است که از آسیاب دانه‌های گندم سیاه به دست می‌آید. بر خلاف نام آن آرد گندم سیاه اصلا شبیه به گندم نیست و رنگ سفیدی ندارد. رنگ آن خاکستری قهوه‌ای، با عطری خاص و طعمی دلپذیر است.

تحقیقات نشان می‌دهد که ساکنان جنوب سیبری و کوه‌های آلتایی اولین کسانی بودند که شروع به ساخت آرد گندم سیاه کردند. سهولت رشد گندم سیاه باعث محبوبیت زیاد آن شده است. در ادامه برای تهیه شیرینی زنجبیلی با آرد گندم سیاه همراه ما باشید.

پیشنهاد خرید

قیمت و خرید نخود سیاه

۰ تومان۱۰۰.۰۰۰ تومانجهت خرید اینجا کلیک کنید

مواد لازم برای تهیه شیرینی زنجبیلی با آردگندم سیاه:

آرد گندم سیاه      ۲۰۰ گرم

پیشنهاد مطالعه:  دستور پخت: هویج برشته و کینوا قرمز

شکر                ۱ قاشق غذاخوری

تخم مرغ          ۱ عدد

کرد                ۱۰۰ گرم

شیر               ۱۵۰ میلی لیتر

شیره             ۱۰۰ گرم

زنجبیل          به مقدار لازم

دارچین        به مقدار لازم

میخک         به مقدار لازم

جوش شیرین   به مقدار لازم

طرز تهیه شیرینی زنجبیلی با آرد گندم سیاه

ابتدا آردگندم سیاه را در ظرفی بریزید و با شکر و دارچین و میخک و زنجبیل و جوش شیرین مخلوط کنید و سپس شیره و کره ذوب شده را باهم ترکیب کرده به مواد خشک اضافه کنید. حالا تخم مرغ و شیر را افزوده و به خوبی با هم مخلوط کنید. سپس مواد را به شکل دلخواه در قالب ریخته و درون فر با دمای ۱۵۰ درجه سانتیگراد قرار دهید تا کامل بپزد سپس آن را از فر دربیارید و آن را با خامه و…… تزیین کنید.

پیشنهاد مطالعه:  پوره جو دوسر پرک با هلو و بادام

مطالب مرتبط:

 تهیه خوراک با گندم سیاه

1222223

هانی فود

مدیر و نویسنده

امروزه که سلامت هر نوع ماده خوراکی شرکتی، متأسفانه با دنیایی از شک و تردید روبه رو است. عموم جامعه ترجیح می دهند از مواد غذایی استفاده کنند که از سالم بودن آن اطمینان داشته باشند. استفاده از مواد صنعتی و مصنوعی جهت سود بیشتر توسط بسیاری از شرکت های تولید مواد غذایی، افکار عمومی را نسبت به مواد غذایی منفی نموده است. یکی از راه های برون رفت از این تردید تهیه مواد غذایی سالم و ارگانیک است. شرکت هانی فود با هدف گسترش فرهنگ تغذیه سالم بنیان نهاده شده است.

فهرست مطالب

شبکه های اجتماعی :