1222223
سبد خرید
تاثیر کینوا بر رشد مو

تاثیر کینوا بر رشد مو

پیشنهاد خرید

آرد باکویت (آرد گندم سیاه)

۰ تومان۱۲۰.۰۰۰ تومانجهت خرید اینجا کلیک کنید

آشنایی با تاثیر کینوا بر رشد مو

آیا تاکنون به تاثیر کینوا بر رشد مو دقت کرده‌اید؟ این روزها به دلیل فشار و استرس کاری بیشتر افراد به خصوص آقایان دچار ریزش موی سر می‌شوند. در این میان بسیاری از افراد برای جلوگیری از ریزش مو، درمان‌های گیاهی را پیشنهاد می‌دهند. کینوا یکی از گیاهان مفید و بسیار مغذی است که تاثیر فوق‌العاده‌ای در کاهش ریزش مو حتی جلوگیری از آن دارد. در ادامه این مقاله از هانی فود همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری درباره این گیاه معجزه‌آسا و تاثیر آن در ریزش مو به شما ارائه دهیم.

دانه کینوا

قیمت کینوا

خرید کینوا

اندکی درباره خواص کینوا در ریزش مو

حتماً برایتان پیش آمده موی خود را جلوی آینه بررسی کرده و مشاهده می‌کنید که رشد آن نسبت به گذشته کمتر شده است. این موضوع ممکن است کمی ناراحت‌کننده به نظر برسد. همانطور که می‌دانید بدن برای رشد و سلامت کامل به تمام مواد مغذی به طور کامل نیاز دارد. اگر به علائمی مانند موخوره یا شوره سر بی توجه باشیم، به مرور دچار ریزش موی شدید خواهیم شد.

پیشنهاد مطالعه:  چرا نمک صورتی هیمالیا صورتی است و چرا باید به آن اهمیت دهیم؟

گاهی اوقات استفاده از داروهای شیمیایی از ریزش موی سر جلوگیری می‌کند اما در بعضی موارد این داروهای شیمیایی آسیب‌هایی برای سلامتی شما به همراه دارد. از گذشته‌های دور برای تقویت موی سر و جلوگیری از ریزش آن درمان‌های گیاهی پیشنهاد شده‌اند. این مواد بدون افزودنی‌های اضافی می‌توانند برای ترمیم مواردی مانند شوره سر موثر باشند. تمام این موارد در کنار هم باعث می‌شوند بدون دغدغه و با خیال راحت از کینوا برای درمان ریزش مو استفاده کنید.

 یکی از مهم‌ترین خواص کینوا، جلوگیری از ریزش مو است. کینوا یک دانه بسیار مغذی است که مادر غلات محسوب شده و بسیاری از افراد آن را با نام خاویار گیاهی می‌شناسند. آنتی اکسیدان و ویتامین‌های موجود در کینوا تاثیر فوق‌العاده‌ای در سلامت موی شما دارند.

یکی از مهم‌ترین اجزا در زیبایی بدن، مو است که تاثیر زیادی در زیبایی چهره شما دارد. این روزها دغدغه بسیاری از افراد داشتن موهای پرپشت و سالم است. در این میان مصرف کینوا می‌تواند تاثیر زیادی در زیبایی مو داشته باشد.

پیشنهاد خرید

لوبیا سیاه قیمت و خرید

۰ تومان۱۰۰.۰۰۰ تومانجهت خرید اینجا کلیک کنید

مهم ترین دلایل ریزش موی سر

در این بخش قصد داریم برخی از مهم‌ترین دلایل ریزش موی سر را به شما توضیح دهیم. یکی از مهم‌ترین دلایل ریزش مو، کمبود منگنز در بدن است. این ویتامین نقش بسیار مهمی در رشد موی سر دارد. کینوا منبع غنی منگنز است. این گیاه مغذی تمام منگنز مورد نیاز شما را تامین کرده و تاثیر زیادی در رشد مو دارد. کینوا به مرور فولیکول‌های مو را تقویت می‌کند. بنابراین می‌توانید به راحتی آن را در رژیم غذایی خود جای دهید.

پیشنهاد مطالعه:  فواید نخود سیاه برای مو

خرید دانه کینوا در تهران

قیمت دانه کینوا

قیمت کینوا سه رنگ

دانه کینوا به دلیل خواص فوق‌العاده و بسیار خود این روزها به یکی از مواد غذایی پر و پا قرص سفره ایرانیان تبدیل شده است. این دانه گیاهی از 9 اسید آمینه ضروری تشکیل شده که به عنوان یک تقویت‌کننده طبیعی عمل کرده و رشد مو را افزایش می‌دهد. قیمت دانه کینوا مناسب است و شما می‌توانید به راحتی این دانه مغذی را به صورت حضوری یا اینترنتی سفارش دهید.

استفاده از کینوا خشکی پوست سر و شکستگی تارهای مو را کاهش داده و باعث بهبود روند رشد موهای سر می‌شود. درمان شوره سر از دیگر معجزه‌های استفاده از دانه کینوا است.

تهیه ماسک ضد شوره با کینوا

برای این کار روش‌های مختلفی وجود دارد. برای مثال می‌توانید یک فنجان کینوای پخته شده را له کرده و آن را روی پوست سر و موها قرار دهید. 15 دقیقه منتظر بمانید سپس آن را با آب گرم و شامپو کامل بشوئید.

پیشنهاد مطالعه:  فرق جو پرک با جو دوسر پرک | فرق جو دوسر با جو پرک

خرید دانه کینوا

خرید کینوا سه رنگ

درمان موخوره با کینوا

موخوره در اثر عدم آبرسانی کافی به پوست سر پدید می‌آید. کینوا یکی از گیاهان بسیار مهم و موثر است که به مرور باعث حفظ رنگ طبیعی موهای سر شما می‌شود.

بسیاری از متخصصین معتقداند کینوا علاوه بر پروتئین، تمام ویتامین‌های گروه B بدن را تامین کرده و به مرور زیبایی موهای شما را چندین برابر می‌کند. ویتامین B موجود در کینوا ترشح سموم در پوست سر شما را کنترل کرده و باعث بهبود گردش خون در سر می‌شود. همین عامل باعث می‌شود ریشه موها درخشان‌تر به نظر برسند.

برای سفارش این محصول می‌توانید با کارشناسان ما در هانی فود در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط:

خواص کینوا قرمز برای بدن

1222223

هانی فود

مدیر و نویسنده

امروزه که سلامت هر نوع ماده خوراکی شرکتی، متأسفانه با دنیایی از شک و تردید روبه رو است. عموم جامعه ترجیح می دهند از مواد غذایی استفاده کنند که از سالم بودن آن اطمینان داشته باشند. استفاده از مواد صنعتی و مصنوعی جهت سود بیشتر توسط بسیاری از شرکت های تولید مواد غذایی، افکار عمومی را نسبت به مواد غذایی منفی نموده است. یکی از راه های برون رفت از این تردید تهیه مواد غذایی سالم و ارگانیک است. شرکت هانی فود با هدف گسترش فرهنگ تغذیه سالم بنیان نهاده شده است.

فهرست مطالب

شبکه های اجتماعی :