1222223
سبد خرید
لوبیا سیاه

موارد استفاده از لوبیا سیاه

آیا با موارد استفاده از لوبیا سیاه در خوراکی‌ها و مواد غذایی آشنایی دارید؟ اگر پاسختان به این سوال منفی است، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله از هانی فود را از دست ندهید.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روند رشد بیماری‌ها تغییر کرده به طوری که انسان‌ها در طول سال با انواع مختلف و نادری از بیماری‌های مختلف دست و پنجه نرم می‌کنند.

برخی از این اختلالات با درمان‌های شیمیایی بهبود پیدا کرده و برخی دیگر نیاز به درمان‌های گیاهی و خانگی دارند.

در این مقاله از هانی فود قصد داریم موارد استفاده از لوبیا سیاه در خوراکی‌ها و مواد غذایی مختلف را به شما معرفی کنیم تا با دانستن خواص این ریز مغذی سیاه، از ابتلا به بیماری‌هایی مانند کم‌خونی، سرطان، اختلالات هورمونی و… جلوگیری کنید. در ادامه همراه ما باشید.

پیشنهاد مطالعه:  مقایسه کینوا و برنج

اگر قصد دارید نسبت به خرید لوبیا سیاه در تهران اقدام کنید و بدنبال بهترین هستید حتما حالا با ما تماس بگیرید 09036163635

خرید لوبیا سیاه در تهران

پیشنهاد خرید

قیمت و خرید نخود سیاه

۰ تومان۱۰۰.۰۰۰ تومانجهت خرید اینجا کلیک کنید

لوبیا سیاه در چه غذاهایی استفاده میشود

سوال اغلب افراد این است که از لوبیا سیاه در چه غذاهایی استفاده می‌شود؟ در پاسخ باید بگوییم ساده‌ترین مورد استفاده از لوبیا سیاه در پخت قرمه سبزی است. سایر غذاهایی که لوبیا سیاه پایه اصلی آن‌ها هستند، عبارتند از:

  • خوراک ساده لوبیای سیاه؛
  • ماکارانی؛
  • تاس کباب؛
  • پیتزا!!

شاید از این مطلب هم خوشتان بیاید: گرانولا بار با جو پرک

لوبیا سیاه به دلیل ظاهر سخت و لاکی شکل خود به لوبیا لاک پشتی هم شهرت دارد. لوبیا سیاه مانند سایر حبوبات دیگر منبع غنی پروتئین و فیبر می‌باشد.

پیشنهاد مطالعه:  خواص کینوا برای نوزادان و کودکان

این ریز مغذی سیاه رنگ در خود چندین ویتامین و مواد معدنی را جای داده است. در نتیجه اغلب پزشکان مصرف آن را برای سلامتی مناسب می‌دانند.

موارد استفاده از لوبیا سیاه در درمان چاقی

چاقی عامل ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها مانند دیابت، فشار خون، کمردرد، پادرد و… می‌باشد. متخصصان اصطلاحاً چاقی را مادر تمام بیماری‌ها می‌دانند.

لوبیا سیاه یکی از حبوباتی است که تاثیر زیادی در لاغری و کاهش وزن افراد دارد. جالب است بدانید لوبیا سیاه کالری کمی داشته و به راحتی اشتهای افراد را کنترل می‌کند. به همین دلیل این دانه مفید گزینه اول متخصصان تغذیه و لاغری برای کاهش وزن است.

بهترین زمان پخت لوبیا سیاه

بهتر است قبل پخت لوبیا سیاه آن را 10 الی 12 ساعت خیس کرده سپس آن را به مدت 50 دقیقه بپزید.

پیشنهاد مطالعه:  کینوا در برابر جودوسر

لوبیا سیاه را از کجا خریداری کنیم؟

شما می‌توانید لوبیا سیاه را از فروشگاه‌های مواد غذایی یا به صورت آنلاین خریداری کنید.

شرکت اسپادانا سورن اروین با نام تجاری هانی فود با بیش از چندین سال سابقه در زمینه تولید و فروش انواع مواد غذایی گیاهی آماده ارائه هرگونه خدمات در زمینه خرید محصولات ارگانیک اعم از دانه چیا، جو دوسر، فلفل، کینوا و لوبیای سیاه می‌باشد.

برای خرید محصول کافیست با پشتیبانی این شرکت در ارتباط باشید. همراهتان هستیم. 09036163635

مقاله خواندنی و مرتبط:

1222223

هانی فود

مدیر و نویسنده

امروزه که سلامت هر نوع ماده خوراکی شرکتی، متأسفانه با دنیایی از شک و تردید روبه رو است. عموم جامعه ترجیح می دهند از مواد غذایی استفاده کنند که از سالم بودن آن اطمینان داشته باشند. استفاده از مواد صنعتی و مصنوعی جهت سود بیشتر توسط بسیاری از شرکت های تولید مواد غذایی، افکار عمومی را نسبت به مواد غذایی منفی نموده است. یکی از راه های برون رفت از این تردید تهیه مواد غذایی سالم و ارگانیک است. شرکت هانی فود با هدف گسترش فرهنگ تغذیه سالم بنیان نهاده شده است.

فهرست مطالب

شبکه های اجتماعی :

توجه: از کاربران و مشتریان عزیزمان در شهر تهران (ارسال با پیک) که میخواهند قبل از شروع سال جدید سفارش خود را تحویل بگیرند خواهشمندیم سفارشات خود را نهایتا تا 27 اسفند ثبت نمایند.