1222223
سبد خرید

قیمت و خرید جو دوسر پرک فوری

فایل صوتی توضیحات کامل درباره جو دوسر پرک فوری (لطفا گوش کنید)

۸۰.۰۰۰ تومان۲.۲۰۰.۰۰۰ تومان

نظرات، پرسش و پاسخ مشتریان فروشگاه هانی فود

فیلم معرفی و توضیحات کامل جو دوسر پرک

ارزش غذایی جو دوسر پرک فوری

جو دو سر پرک فوری از ارزش غذایی بالایی برخوردار است. جو دوسر فاقد گلوتن  است.

جو دوسر پرک ترکیب خوبی از همه درشت مغذی‌ها و ریز مغذی‌ها را دارد. این محصول، منبع خوبی از کربوهیدرات‌ها، فیبر و پروتئین باکیفیت است.

 

به طور کلی جو دوسر دارای ترکیب و تعادل خوبی از اسیدهای آمینه ضروری است. فواید و خواص جو دو سر فراوان است؛ چراکه سرشار ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌های مهم است. در اینجا به بررسی ارزش غذایی 100گرم خام از این نوع جو می‌پردازیم:

ارزش غذایی 246 گرم جو دوسر پرک فوری:

کالری 123
چربی 17 گرم
پروتئین 13 گرم
کربوهیدرات 50 گرم
منیزیم %40
قند 3 گرم
کلسترول صفر

 

مرکز پخش جو دوسر پرک فوری در تهران

از جمله فروشگاه ها و بعبارت دیگر مرکز پخش جو دوسر پرک در تهران فروشگاه آنلاین هانی فود است. البته تامین کنندگان دیگری هم هستند که در این زمینه فعالیت دارند اما کیفیت، ارگانیک و اصل بودن از مهمترین مسائلی است که باید مد نظر قرار داد.

جو دوسر پرک یک کیلویی

جو دوسر پرک یک کیلویی در فروشگاه آنلاین هانی فود در تاریخ 10 بهمن ماه 1402 بدون احتساب مالیات ارزش افزوده، 140 هزار تومان است. برای تهیه آن میتوانید پس از انتخاب وزن یک کیلوگرم دکمه خرید را ضربه زده و تا پایان مرحله پرداخت مسیر را ادامه دهید. در کلیه مراحل بعد ثبت سفارش، اطلاعات پیامکی ارسال میگردد.

فایل صوتی طرز تهیه غذا با جو دوسر پرک

قیمت جو دوسر پرک خارجی

جو دوسر پرک مانند خیلی از محصولات غذایی هم داخلی دارد و هم از سایر کشورها وارد میگردند وبه اصطلاح خارجی هستند. خیلی از مواد غذایی ارگانیک هانی فود وارداتی است. لذا اگر بدنبال اطلاع از قیمت جو دوسر پرک خارجی هستید به صفحه محصول جو دوسر پرک مراجعه نمایید و اقدام به خرید کنید.

خرید جو دوسر پرک فوری فله ای

برای خرید جو دوسر پرک فوری فله ای می توانید به فروشگاه های مواد غذایی طبیعی، فروشگاه های اینترنتی همچون هانی فود مراجعه فرمایید.

در فروشگاه های اینترنتی، مواد غذایی طبیعی، معمولاً می توانید جو دوسر پرک فله ای را با کیفیت بالاتر و قیمت بالاتری پیدا کنید. این فروشگاه ها معمولاً جو دوسر پرک فوری فله ای را بدون واسطه و از تولیدکنندگان معتبر تهیه می کنند.

در فروشگاه های اینترنتی، می توانید جو دوسر پرک فوری فله ای را با قیمت های مختلف و از برندهای مختلف پیدا کنید. فروشگاه هانی فود امکان خرید آنلاین و ارسال جو دوسر پرک فوری فله ای را به سراسر کشور فراهم نموده است.

تفاوت جو پرک و جو دوسر پرک

خواص از جو دوسر پرک فوری:  

جو دوسر پرک فوری دارای خواص زیادی است که به اصلی ترین آنها اشاره میکنیم:

_منبع فیبر

_سرشار از آنتی اکسیدان

_کمک به کاهش فشار خون

_کمک به بهبود سطح قند خون

_کمک به کاهش وزن

_کمک به درمان آسم

 _ تاثیر موثر تسکین یبوست و حرکات روده

_کمک به کاهش کلسترول

جو دوسر پرک عمده ارسال برای مشتری

فواید جو دوسر پرک

فواید پرک جودوسر به تناسب اندام و عضله‌سازی ختم نمی‌شود. خواص و فواید این ماده غذایی، سر دراز دارد. خودتان دیدید که چه اندازه مواد معدنی و مغذی در این ماده وجود دارد! هر کدام از این مواد مغذی، چند نقش را در بدن به عهده می‌گیرند. شما با مصرف منظم جو دوسر پرک، فواید زیر را به بدنتان خواهید رساند:

  • حفظ سلامت قلب و بهبود جریان خون؛
  • درمان یبوست و بهبود عملکرد روده؛
  • کنترل قند خون و دیابت نوع 2؛
  • جلوگیری و درمان فشار خون؛
  • تقویت سیستم ایمنی بدن؛
  • درمان ضعف عمومی بدن؛
  • درمان شوره سر؛
  • بهبود رفلاکس معده؛
  • موثر برای مشکلات پوستی؛
  • جلوگیری از آسم در کودکان؛
  • کمک به عضله‌سازی؛
  • کمک به از بین بردن سموم؛
  • مفید برای ورزشکاران؛
  • حفظ سطح Ph پوست؛
  • گلوتن بسیار کم برای افراد حساس به گلوتن؛
  • کمک به مبارزه با سرطان؛
  • بهبود سلامت استخوان؛
  • بهبود کیفیت خواب؛
  • درمان خشکی و خارش پوست؛
  • درمان سنگ کلیه؛
  • مبارزه با ریزش مو؛
  • تسکین درد؛
  • مفید برای کاهش وزن و رژیم لاغری.

خداوکیلی با این همه فایده، دلت میاد برای خرید پرک جو دوسر تسریع نداشته باشی و عجله نکنی؟؟؟!!!!!

جو-دوسر-پرک هانی فود

موارد احتیاط در مصرف جو دوسر پرک فوری:

جو دوسر پرک فوری همچون همه مواد غذایی در اثر افراط و زیاده روی مشکلاتی را برای بدن ایجاد میکند. هر ترکیبی علاوه بر فواید ممکن است مضراتی هم داشته  جو دوسر هم یکی از همین مواد است که با مصرف بیش از اندازه‌ی آن بدن دچار مشکلاتی مانند چاقی و افزایش قند خون می‌شود.

اگر برای کاهش وزن از این نوع جو دوسر پرک استفاده می‌کنید بهتر است به میزان کم و به صورت مداوم استفاده کنید.

جو دوسر پرک فوری را از کجا بخرم؟

امروزه با توجه به گسترش خرید و فروش آنلاین بسیاری از محصولات، شما عزیزان می‌توانید جو دوسر پرک فوری را نیز به راحتی بصورت اینترنتی خریداری فرمایید.

تجربه یک خرید ارزان و با کیفیت بالا و مطمئن را از فروشگاه آنلاین هانی‌ فود داشته باشید.

جو دوسر پرک

نحوه خرید جو دوسر پرک فوری از هانی‌فود:

شما عزیزان به آدرس فروشگاه آنلاین هانی‌ فود برای خرید جو دوسر پرک فوری مراجعه نمایید و سفارش خود را ثبت کنید و در صورت بروز هر گونه  مشکلی در حین خرید جو دوسر پرک فوری با پشتیبان تماس بگیرید و از خدمات مشتریان استفاده نمایید.

قیمت خرید عمده جو دوسر پرک فوری:

فروش عمده جو دوسر پرک فوری به دلیل قیمت و کیفیت بسیار مهم است. قسمت فروش عمده در سایت هانی‌ فود برای مشتریان عزیز این امکان را فرآهم کرده است که با قیمت خرید جو دوسر پرک ریز فوری درجه یک را تهیه نمایند.

کافه رستوران‌هایی که‌ از این نوع جو دوسر مصرف بالایی دارند و می‌توانند با قیمت خرید جو دوسر پرک فوری را که بسیار مناسب است  تهیه کنند.

قیمت جو دوسر پرک هانی فود

هانی‌ فود در سفارش و فروش این نوع جو دوسر نیز از رضایت بالایی از سوی مشتریان برخوردار است پس با آسودگی خاطر خرید بدون واسطه و مستقیم داشته باشید. ((پس از جستجوی عبارت خرید عمده جو دوسر پرک روی سایت هانی فود کلیک کنید))

شایان ذکر است از آنجا که خرید عمده جو دوسر پرک آلمانی است لذا از بابت اصل بودن این محصول خیالتان راحت باشد.

جو-دوسر-پرک هانی فود

قیمت خرید جو دوسر پرک فوری جزئی:

قیمت جو دوسر پرک فوری با قیمت ارزان در خرده فروشی نیز اهمیت دارد. با توجه به اینکه جو دوسر مقوی و مصرفش در خانواده‌ها هم رواج دارد، وجود آن در هر خانه‌ای ضروری است.

قیمت جو دو سر پرک ریز فوری در فروشگاه اینترنتی هانی‌فود در وزن‌های 250گرمی‌‌، 500 گرمی، 1 کیلویی و … نسبت به سایر همکاران مناسب و با درجه کیفیت بالا ارائه می‌شود.

کیفیت جو دوسر پرک فوری در هانی‌فود:

جو دوسر پرک فوری در فروشگاه هانی 100% ارگانیک و اصل است. از آنجا که درخرید همیشه نگرانی کیفیت و خالص بودن پودر و ارزش غذایی، نحوه خرید و قیمت وجود دارد. لذا با خاطری آسوده نسبت به خرید خود اقدام نمایید.

مجموعه ما نسبت به سایر همکاران از کنترل کیفی از ابتدای کشت، فرآوری و اطمینان از ارگانیک بودن آن، رعایت موارد بهداشتی و بسته بندی اصولی از سطح بالاتری برخوردار است و کیفیت و اصل بودن آن را تضمین می‌کند.

نحوه ارسال در هانی‌ فود:

یکی از موارد مهم و جذاب یک خرید اینترنتی دریافت سفارش توسط مشتری است که مشتریانی که خرید جو دو سر پرک فوری در تهران دارند می‌توانند به صورت ارسال فوری خرید خود را تحویل بگیرند و برای مشتریان شهرستان نیز با سیستم پست یا باربری (نسبت به وزن خرید) دراسرع وقت ارسال می‌شود.

بیشتر بدانید:

  1. فرق جو با جو دوسر
  2. پودینگ جو دوسر و دانه‌چیا برای لاغری
Weight N/A
Dimensions N/A
وزن :

250گرم, 500گرم, 1کیلوگرم, 4کیلوگرم, 8کیلوگرم, 12کیلوگرم, 25کیلوگرم

تمامی هزینه های ارسال رایگان شد ((بمناسبت جشنواره بهاره فروش محصولات - تا 15 اردیبهشت 1403))