1222223
سبد خرید
اسموتی توت و جودوسر

اسموتی توت و جودوسر

اسموتی توت و جودوسر را چگونه باید تهیه کرد؟ جودوسر یک غله کامل است که بسیاری از افراد آن را با نام Avena sativa هم می‌شناسند. به طور معمول به حبوباتی که فاقد غلاف هستند، اصطلاحاً جو پرک گفته می‌شود. فراورده‌های جوپرک مانند سبوس یا بلغور آن هم فواید بسیاری دارد. برای تهیه بلغور جودوسر ابتدا باید جودوسر را کاملاً بخارپز کرده سپس تکه‌های سنگین آن را کاملاً خارج کرده و در نهایت بلغور جودوسر تهیه شده را در غذاهایی مانند خوراک یا سوپ مورد استفاده قرار دهید.

پیشنهاد خرید

جو دوسر بدون پوست

۰ تومان۶۸.۰۰۰ تومانجهت خرید اینجا کلیک کنید

طرز تهیه اسموتی توت و جودوسر

بلغور جودوسر ماده‌ای است که در اثر جوشاندن شیر با جودوسر پرک به دست می‌آید. این ماده به دلیل خواص فوق‌العاده و ارزش غذایی بالا در بسیاری از کشورها به عنوان صبحانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته در کشور ما ایران بسیاری از افرادی که به بیماری سرماخوردگی مبتلا هستند، بلغور جودوسر را همراه خوراکی‌های آبکی مانند سوپ، حریره بادام و… استفاده می‌کنند.

پیشنهاد مطالعه:  فرنی کلاسیک با جو دوسر

بلغور جودوسر یکی از کامل‌ترین فراورده‌های جودوسر است که برای پخت به زمان زیادی نیاز دارد. همین عامل باعث می شود بیشتر افراد جودوسر له شده یا شکسته را ترجیح دهند. یکی دیگر از فراورده‌های جودوسر گونه فوری آن است که نسبت به فراورده‌های دیگر بافت نرم‌تری داشته در عین حال زودتر آماده می‌شود. از این ماده می‌توان در تهیه کاپ کیک، اوتمیل، عدسی، فرنی، معجون و … استفاده کرد حتی می‌توان با جودوسر فوری نان خانگی هم درست کرد.

خواص بلغور جودوسر در کاهش وزن

یکی از مزایای استفاده از بلغور جودوسر، ایجاد احساس سیری در افراد است. خوردن این غذا به شما کمک می‌کند به سرعت سیر شده و کالری کمتری مصرف کنید. در نتیجه می‌توانید وزن بیشتری کم کنید.

زمانی که غذا در معده شما هضم می‌شود، بتاگلوکان موجود در بلغور جودوسر در بدن شما احساس سیری به وجود آورده همچنین در بدن هورمونی تولید می‌کند که خطر چاقی بدن شما را کاهش می‌دهد.

پیشنهاد مطالعه:  خواص دانه چیا برای زنان | خواص دانه چیا برای تنبلی تخمدان

تهیه اسموتی توت با جودوسر پرک

این اسموتی برای 2 نفر تهیه شده و مدت آماده‌سازی آن 5 دقیقه می‌باشد. برای تهیه این اسموتی فوق‌العاده به نصف فنجان جودوسر در کنار یک فنجان شیر و موارد زیر نیاز دارید.

  • نصف فنجان توت یخ زده؛
  • 3 قاشق غذاخوری عسل؛
  • یک سوم فنجان ماست یونانی یا وانیل؛
  • یک چهارم فنجان یخ؛

تمام مواد بالا را در مخلوط‌کن ریخته سپس آنقدر به هم بزنید تا یک مخلوط خامه‌ای به دست بیاید. در این مرحله اسموتی شما آماده است. از خوردن آن لذت ببرید.

برای خرید جودوسر یا فراورده‌های آن می‌توانید به فروشگاه ما به آدرس https://honeyfood-co.com/ مراجعه کنید. همراهتان هستیم.

مطالب مرتبط:

کتلت نخود سیاه

1222223

هانی فود

مدیر و نویسنده

امروزه که سلامت هر نوع ماده خوراکی شرکتی، متأسفانه با دنیایی از شک و تردید روبه رو است. عموم جامعه ترجیح می دهند از مواد غذایی استفاده کنند که از سالم بودن آن اطمینان داشته باشند. استفاده از مواد صنعتی و مصنوعی جهت سود بیشتر توسط بسیاری از شرکت های تولید مواد غذایی، افکار عمومی را نسبت به مواد غذایی منفی نموده است. یکی از راه های برون رفت از این تردید تهیه مواد غذایی سالم و ارگانیک است. شرکت هانی فود با هدف گسترش فرهنگ تغذیه سالم بنیان نهاده شده است.

فهرست مطالب

شبکه های اجتماعی :