1222223
سبد خرید
تفاوت جودوسر پرک و جودوسر در بدن سازی

تفاوت جودوسر پرک و جودوسر در بدن سازی

طبق تحقیقات بعمل آمده توسط کارشناسان تغذیه در این مقاله تفاوت جودوسر پرک و جودوسر در بدن سازی را انتخاب کردیم تا در اختیار کاربران قرار دهیم با ما همراه باشید.

یکی از رایج‌ترین غلات در میان مردو و ورزشکاران جو می‌باشد و احتمالاً شما نیز درباره مصرف آن شنیده‌اید. اگر ورزشکار هستید باید برای عضله سازی در رژیم غذایی خود از پروتئین استفاده نمایید.

علاوه بر این کربوهیدارت نیز برای ساخت عضله می‌تواند نقش مؤثری داشته باشد. این ترکیبات می‌تواند در افزایش قدرت بدنی شما نقش مهمی را ایفا نمایند.

پیشنهاد خرید

پودر ماچا

۰ تومان۱۲۵.۰۰۰ تومانجهت خرید اینجا کلیک کنید

بررسی کامل خواص جودوسر پرک و جودوسر برای بدن سازی

این غلات یکی از منابع مهمی است که سرشار از مواد مغذی مانند پروتئین و فیبر و انواع مواد معدنی مانند فسفر، منیزیم و روی می‌باشد که برای بدنسازان بسیار ضروری است.

مصرف جودوسر می‌تواند بسیار مفید باشد. اگر به دنبال کاهش وزن و یا عضله سازی و بدنسازی هستید به راحتی می‌توانید از این غلات استفاده نمایید. با توجه به تحقیقات متخصصین در این باره جودوسر دارای منبع زیادی از بتاگلوکان و نوعی فیبر غذایی می‌باشد که به راحتی می‌تواند کاهش سرعت هضم و افزایش سیری را به همراه داشته باشد. علاوه بر این این ماده می‌تواند در برابر بیماری‌های قلبی و عروقی بدن شما را محافظت نمایند. همچنین جودوسر و جودوسرپرک منبعی سرشار از آنتی اکسیدان می‌باشد و باعث کاهش التهابات مزمن می‌شود.

پیشنهاد مطالعه:  چرا نمک صورتی هیمالیا صورتی است و چرا باید به آن اهمیت دهیم؟

علاوه بر تحقیقات انجام شده مصرف این غلات می‌تواند به سلامت گوارش شما نیز کمک کند. این غلات برای افرادی که با مشکلات روده مواجه هستند می‌تواند بسیار مفید باشد. علاوه بر آن مصرف این غلات به راحتی می‌تواند به کاهش وزن و محافظت از بدن در برابر دیابت نوع 2 بسیار مفید باشد.

تفاوت جودوسر پرک و جودوسر در بدن سازی

همانطور که گفته شد جودوسر حاوی کربوهیدرات و پروتئین می‌باشد که می‌تواند برای بدن سازی بسیار مفید باشد. اما آیا جو و جودوسر پرک با یگدیگر تفاوت دارند؟ پاسخ بله است. به صورت کلی ارزش غذایی و کاشت این دو غلات می‌تواند تفاوت‌های با یکدیگر داشته باشند. ارزش غذایی جو بصورت نسبی در تمام مواد معدنی 2 برابر جودوسر پرک می‌باشد. اما به دلیل طعم شور آن این جو برای پخت آش و سوپ استفاده می‌کنند. اما به دلیل طعم شیرین و یا بی‌مزه جودوسر پرک به راحتی می‌توانید از آن برای میان وعده و صبحانه استفاده نمایید.

به راحتی می‌توانید از جودوسر پرک برای عضله سازی و یا کاهش وزن استفاده نمایید زیرا این غلات به راحتی می‌تواند علاوه بر تأمین کربوهیدرات و پروتئین بدن شما، به شما احساس سیری بدهد.

پیشنهاد مطالعه:  خواص جودوسر در کاهش کلسترول خون

خواص جودوسر و جودوسر پرک

همانطور که گفته شد به دلیل داشتن منابع بسیار زیاد کربوهیدارت و پروتئین به راحتی می‌توانید به عنوان یک میان وعده غذایی مفید و مغذی استفاده نمایید. در ادامه خواص جودوسر را توضیح می‌دهیم.

سرشار از اکسیدان‌ها

جودوسر سرشار از اکسیدان می‌باشد و ترکیبات گیاهی مفید به اسم پلی فنول در آن قرار دارد. یکی از گروه‌های مهم از آنتی اکسیدان‌ها به اسم avenanthramides تنها در جودوسر قرار دارد. علاوه بر این جودوسر به کاهش سطح فشار خون نیز کمک می‌کند. ملکول‌های داخل این غلات به راحتی می‌تواند باعث گشاد شدن عروق خونی شود و جریان خون را بهتر کند.

کاهش خط بیماری قلبی

در تحقیقات انجام شده در آمریکا از خواص جودوسر برای پیشگری بیماری‌های قلبی و عروقی نیز گفته شده است. با مصرف جودوسر پرک و جو در وعده‌های خود به راحتی می‌تواند خطر ابتلا به بیماری سرخرگ کرونری قلب را کاهش دهد. همچنین این غلات به راحتی می‌تواند کلسترول بدن را کاهش دهد و این کاهش کلسترول به راحتی می‌تواند به کاهش ابتلا به بیماری‌های قلبی کمک کند.

کمک به رفع یبوست

یکی از رایج‌ترین بیماری‌ها در تمامی سنین یبوست می‌باشد. طبق تحقیقات انجام شده بر جودوسر و جودوسر پرک به دلیل داشتن سبوس در جودوسر یک لایه بیرونی غنی از فیبر غلات در آن وجود دارد که به راحتی می‌توانید به درمان یبوست خود کمک کنید. از جو می‌توان در پخت سوپ و آش استفاده کرده و همچنین می‌توانید از جودوسر پرک نیز برای وعده صبحانه خود استفاده نمایید. یکی از خواص مهم در جودوسر نیز کاهش مشکلات گوارش و هضم بهتر غذا می‌باشد.

پیشنهاد مطالعه:  طرز تهیه پلو لوبیا سیاه با مرغ

افزایش کیفیت خواب

شاید شما نیز از آن دسته افرادی هستید که از کیفیت خوا بسیار پایینی برخوردار است. به راحتی می‌توانید با مصرف جودوسر وجو بدون نیاز به مصرف داروهای شیمیایی این مشکل را برطرف نمایید. جودوسر و جودوسر پرک به دلیل داشتن ملاتونین و کربوهیدرات به راحتی می‌تواند کیفیت خواب شما را افزایش دهد. علاوه بر آن جودوسر حاوی ویتامین‌های مهم برای افزایش کیفیت خواب مثل B6 می‌باشد که این ویتامین به راحتی می‌تواند سروتونین را ترشح کرده و کیفیت خواب را افزایش دهد.

نتیجه

همانطو که گفته شد جو و جودوسر یکی از منابع مهم برای بدن می‌باشد. به راحتی با مصرف این غلات می‌توانید سلامت بدن خود را تضمین نمایید. همچنین می‌توانید از بروز بیماری در بدن خود جلوگیری نمایید. مصرف جودوسر پرک نیز بسیار آن است. بسته به ذائقه‌ی خود می‌توانید برای مصرف از آب، شیر و یا شیرکاکائو استفاده نمایید و در نوبت صبحانه آن را میل کنید.

مطالب مرتبط:

نبرد چیا در مقابل کینوا

1222223

هانی فود

مدیر و نویسنده

امروزه که سلامت هر نوع ماده خوراکی شرکتی، متأسفانه با دنیایی از شک و تردید روبه رو است. عموم جامعه ترجیح می دهند از مواد غذایی استفاده کنند که از سالم بودن آن اطمینان داشته باشند. استفاده از مواد صنعتی و مصنوعی جهت سود بیشتر توسط بسیاری از شرکت های تولید مواد غذایی، افکار عمومی را نسبت به مواد غذایی منفی نموده است. یکی از راه های برون رفت از این تردید تهیه مواد غذایی سالم و ارگانیک است. شرکت هانی فود با هدف گسترش فرهنگ تغذیه سالم بنیان نهاده شده است.

فهرست مطالب

شبکه های اجتماعی :