1222223
سبد خرید
خواص جودوسر در سلامت انسان

خواص جودوسر در سلامت انسان

جودوسر یک ماده غذایی تمام عیار برای افراد مبتلا به بیماری‌های گوارشی یا افرادی است که به بعضی مواد خوراکی حساسیت دارند. بعضی افراد طبق عادت به غذاهایی که با گندم یا خانواده گندمیان تهیه شده، حساسیت نشان می‌دهند. در این موارد جودوسر می‌تواند یک جایگزین عالی محسوب شود. با ما باشید تا با خواص جودوسر در سلامت انسان بیشتر آشنایی شوید.

گفتنی است افرادی که به گلوتن حساسیت دارند به راحتی می‌توانند از جودوسر به عنوان جایگزین در تهیه غذاهای خود استفاده کنند. شما می‌توانید با رعایت یک رژیم غذایی مناسب مواد مغذی و فیبر مورد نیاز بدن خود را تامین کرده همچنین از ابتلا به بیماری های قلبی/ عروقی مصون بمانید.

پیشنهاد خرید

قیمت و خرید دانه چیا

۰ تومان۱۵۰.۰۰۰ تومانجهت خرید اینجا کلیک کنید

دانستنی‌هایی درباره خواص جودوسر در سلامت انسان

جودوسر منبع غنی از بتاگلوکان‌های محلول است که تاثیر فوق‌العاده‌ای در سلامت انسان‌ها دارد. خاصیت چسبندگی بتاگلوکان‌ها باعث بهبود جریان خون و گوارش می‌شود. تمام این عوامل در کنار هم کاهش کلسترول خون را در پی داشته و احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی/ عروقی را کاهش می‌دهد.

پیشنهاد مطالعه:  فواید بی‌شمار دانه‌های چیا برای سلامتی شما

افزایش سطح هموسیستئین رابطه مستقیمی با ابتلا به سکته مغزی همچنین حملات قلبی دارد. در این میان با مصرف جودوسر می‌توانید سطح هموسیستئین بدن را کاهش داده و احتمال ابتلا به بیماری آلزایمر یا همان فراموشی را کاهش دهید.

جودوسر گزینه‌ای عالی برای مبتلایان به دیابت

یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین منابع تامین انرژی بدن به خصوص برای افراد دیابتی کربوهیدرات است. فیبر محلول در جودوسر باعث تخلیه کامل غذای موجود در معده و روده شده و جذب گلوکز را به تاخیر می‌اندازد. اگر دنبال یک ماده غذایی با قندخون پایین هستید، پیشنهاد ما مصرف جودوسر است.

مصرف جودوسر به خصوص برای بیماران دیابتی احتمال ابتلا به بیماری‌های ثانویه از جمله گرفتگی شریان‌ها را کاهش می‌دهد.

شما می‌توانید به راحتی با مصرف به موقع جودوسر یا فراورده‌های مربوط به آن مانند سبوس جودوسر سلامت دستگاه گوارش بدن خود را تامین کنید.

پیشنهاد مطالعه:  آیا دانه چیا تراریخته است؟

جودوسر و سلامت دستگاه گوارش بدن

یکی از خواص جودوسر، درمان بیماری‌های مربوط به گوارش است. این ماده غذایی کلیه دردهای معده را کاهش داده و سوزش و التهاب آن را تسکین می‌بخشد.

از فواید دیگر مصرف جودوسر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلوگیری از پوکی استخوان؛
  • درمان‌کننده اختلالات جنسی؛
  • کمک به کاهش وزن و لاغری؛
  • تقویت‌کننده پوست و موی سر؛
  • جلوگیری از ریزش مو؛
  • درمان انواع بیماری‌های مربوط به دیابت و فشارخون؛

شما می‌توانید به راحتی این محصول را از فروشگاه هانی فود تهیه و اعجاز آن در سلامتی بدن خود را مشاهده کنید. همراه ما باشید.

مطالب مرتبط:

اسموتی توت و جودوسر

1222223

هانی فود

مدیر و نویسنده

امروزه که سلامت هر نوع ماده خوراکی شرکتی، متأسفانه با دنیایی از شک و تردید روبه رو است. عموم جامعه ترجیح می دهند از مواد غذایی استفاده کنند که از سالم بودن آن اطمینان داشته باشند. استفاده از مواد صنعتی و مصنوعی جهت سود بیشتر توسط بسیاری از شرکت های تولید مواد غذایی، افکار عمومی را نسبت به مواد غذایی منفی نموده است. یکی از راه های برون رفت از این تردید تهیه مواد غذایی سالم و ارگانیک است. شرکت هانی فود با هدف گسترش فرهنگ تغذیه سالم بنیان نهاده شده است.

فهرست مطالب

شبکه های اجتماعی :

تمامی هزینه های ارسال رایگان شد ((بمناسبت جشنواره بهاره فروش محصولات - تا 15 اردیبهشت 1403))