1222223
سبد خرید
بهترین پودر پروتئین برای ورزشکاران

پودر پروتئین برای ورزشکاران

ه چگونه بهترین پودر پروتئین برای ورزشکاران را انتخاب کنیم؟ این سوالی است که اغلب بدنسازان و ورزشکاران حرفه‌ای از کارشناسان ما در هانی فود می‌پرسند. خرید پودر پروتئین مناسب کاری سخت و بسیار پر دغدغه است. با یکبار مراجعه به داروخانه به راحتی متوجه این موضوع می‌شوید. به طور کلی اگر با پایه‌های پروتئینی به طور کامل آشنایی داشته باشید، انتخاب برایتان آسان می‌شود.

با نکته‌هایی که در این مقاله از هانی فود به شما گفته می‌شود، می‌توانید انتخاب راحت‌تر و هوشمندانه‌تری داشته باشید. تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

پیشنهاد خرید

دانه کینوا سفید خارجی

۰ تومان۱۰۰.۰۰۰ تومانجهت خرید اینجا کلیک کنید

هدف خرید پودر پروتئین برای ورزشکاران

قبل خرید پودر پروتئین باید ابتدا هدف خود را به طور کامل و شفاف مشخص کنید. ممکن است بخواهید از پودر پروتئین برای کاهش وزن استفاده کرده یا معیار شما تقویت عضلات بدن یا عضله‌سازی باشد. در هر 2 حالت انتخاب نهایی با شماست. در ادامه ویژگی‌های بهترین پودر پروتئین برای ورزشکاران به شما معرفی می‌شود.

پیشنهاد مطالعه:  درمان بیماری ام اس با کینوا

انتخاب بهترین پودر پروتئین برای لاغری بدن

اگر هدف شما از خرید پودر پروتئین، کاهش وزن و لاغری است، بهتر است از پودرهایی با برچسب concentrate به معنای غلیظ شده استفاده کنید. پودرهای پروتئین غلیظ شده دارای میزان زیادی پروتئین، کربوهیدرات، آب، چربی و مواد معدنی است. اگر پودر پروتئین را صرفاً به دلیل لاغری و کاهش وزن مصرف می‌کنید به هیچ عنوان آن را با مایعاتی به جز آب مخلوط نکنید.

اگر پودر پروتئین را به  جای آب با ترکیباتی مانند ماست یا شیر ترکیب کنید، کالری آن به شدت افزایش پیدا کرده و دیر هضم‌تر می‌شود. در صورتی کمزه این پودر آزارتان می‌دهد، برای همزدن آن از یک لیوان شکر، آب و یخ استفاده کنید. به این ترتیب پودر به خوبی داخل آب حل می‌شود.

ویژگی‌های پودر پروتئین برای بدنسازی

پودر پروتئینی ایزوله یکی از مکمل‌های عالی برای قبل و بعد ورزش است زیرا هضم آن نسبت به پودرها و مکمل‌های دیگر سریع‌تر انجام می‌شود. پودر پروتئینی ایزوله به طور مستقیم به انرژی تبدیل شده و سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد. همین عامل باعث لاغری و کاهش وزن افراد می‌شود.

پیشنهاد مطالعه:  طریقه مصرف پروتئین وی برای کاهش وزن

پودر شیر

یکی از پودرهای دیر بهترین پودر پروتئین برای ورزشکارانهضم است که هضم کامل آن چیزی حدود 6 تا 8 ساعت زمان می‌برد. توصیه می‌کنیم این پودر را شب‌ها قبل خواب میل کرده یا صبح‌ها زمانی که از خواب بیدار می‌شوید.

پروتئین مورد علاقه افراد

پودرهای پروتئینی مختلفی در بازار موجود هستند که شما می‌توانید بسته به نیاز خود آن‌ها را تهیه و استفاده کنید. وی یکی از انواع پودرهای پروتئینی است که تمام آمینو اسیدهای لازم بدن را کامل کرده همچنین استرس را کاهش داده و سطح انرژی را بالا می‌برد.

شما می‌توانید پروتئین سویا هم انتخاب کنید. این پودر هیچگونه فرآورده لبنی نداشته و کلسترول خون را به شدت کاهش می‌دهد. استفاده بیش از اندازه از پروتئین سویا تراکم استخوانی را بالا برده و نشانه‌های یائسگی در زنان را افزایش می‌دهد.

پیشنهاد مطالعه:  بلغور جو دوسر و دیابت

دقت به اطلاعات محصول

نکته‌ای که باید هنگام انتخاب و خرید پودر پروتئین در نظر داشته باشید اینکه حتماً برچسب‌های روی محصول را به طور کامل مطالعه کرده همچنین به میزان شکر و چربی موجود در محصول هم دقت کنید. در بسیاری از پودرهای پروتئین از شیرین‌کننده‌های مصنوعی استفاده می‌شود. افراد دیابتی باید محتویات داخل بسته را کاملاً مطالعه کرده و مراقب سطح گلوکز خونشان باشند.

در پایان باید بگوییم استفاده از پودرهای پروتئینی عملکرد ورزشکاران را بهبود داده و باعث تناسب اندام همچنین عضلانی شدن بخش‌های مختلف بدن می‌شود. قبل خرید هر پودر پروتئین ابتدا هدف از مصرف آن را مشخص کنید. اگر انتخاب شما درست باشد در کوتاهترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب خود خواهید رسید. در ادامه همراه ما باشید.

مطالب مرتبط:

خواص جودوسر در سلامت انسان

برچسب شده در:,

1222223

هانی فود

مدیر و نویسنده

امروزه که سلامت هر نوع ماده خوراکی شرکتی، متأسفانه با دنیایی از شک و تردید روبه رو است. عموم جامعه ترجیح می دهند از مواد غذایی استفاده کنند که از سالم بودن آن اطمینان داشته باشند. استفاده از مواد صنعتی و مصنوعی جهت سود بیشتر توسط بسیاری از شرکت های تولید مواد غذایی، افکار عمومی را نسبت به مواد غذایی منفی نموده است. یکی از راه های برون رفت از این تردید تهیه مواد غذایی سالم و ارگانیک است. شرکت هانی فود با هدف گسترش فرهنگ تغذیه سالم بنیان نهاده شده است.

فهرست مطالب

شبکه های اجتماعی :