1222223
سبد خرید
تفاوت دانه چیا و تخم شربتی

تفاوت دانه چیا و تخم شربتی

تخم شربتی که عده‌ای آن را با نام Ocimum basilicum هم می‌شناسند، نام گیاهی از خانواده نعنائیان است که برگ‌های معطر آن را به صورت خام می‌خورند.

این ماده بیشتر به عنوان سبزی همراه غذا خورده شده و یک ماده بسیار مفید برای معده درد محسوب می‌شود این در حالی است که چیا نام گیاهی یک ساله است که در دسته خانواده مریم گلی و نعنائیان طبقه‌بندی شده و بومی آمریکای مرکزی است.

معمولاً دانه چیا را برای مصرف دانه آن می‌کارند اما در بعضی موارد کاربردهای تزئینی هم دارد. همراه ما باشید برای آشنایی با تفاوت دانه چیا و تخم شربتی.

خرید دانه چیا

پیشنهاد خرید

قیمت و خرید دانه چیا

۰ تومان۱۵۰.۰۰۰ تومانجهت خرید اینجا کلیک کنید

تفاوت دانه چیا و تخم شربتی در چیست؟

دانه‌های گیاه چیا سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 است. بنابراین می‌توان از دانه‌های چیا 25 الی 30 درصد روغن استخراج کرد.

پیشنهاد مطالعه:  معجون جو پرک

دانه‌های چیا معمولاً بسیار کوچک و به صورت بیضی هستند از طرفی قادر هستند تا 12 برابر وزن خود آب جذب کنند که به کنترل اشتها و لاغری بسیار کمک می‌کند. در گذشته از تخم شربتی در ایران در تهیه نوشیدنی‌های خنک در تابستان استفاده می‌شد.

متاسفانه عده‌ای به اشتباه به جای دانه چیا، تخم شربتی خریداری می‌کنند در حالی که این 2 دانه هر کدام خواص خاص خود را داشته و برای مصارف مشخصی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کاربران زیادی این مقاله را مطالعه نموده انددانه چیا برای تیروئید

شما می‌توانید به راحتی دانه چیا را از سایت هانی فود به نشانی honeyfood-co.com تهیه کنید. تنها شباهت دانه چیا و تخم شربتی، لعابدار بودن هر 2 دانه است. البته این 2 دانه از نظر مزه هم شباهت‌هایی با هم دارند. به این ترتیب در ایران گاهی اوقات دانه چیا به عنوان تخم شربتی هم به فروش می‌رسد.

 ((خرید دانه چیا ))

 امروزه که استفاده از مواد غذایی در هاله‌ای از ابهام و تردید وجود دارد. تمام افراد دنبال مواد غذایی سالم و مفید هستند. متاسفانه اغلب کارخانه‌ها با تولید مواد غذایی بسته‌بندی نامرغوب اعتماد مردم نسبت به مواد غذایی را از بین برده‌اند.

پیشنهاد مطالعه:  طرز تهیه کیک ماچا

یکی از راه‌های کاهش تردید و دودلی، استفاده از مواد غذایی سالم و ارگانیک است. شرکت اسپادانا سورن اروین با نام تجاری هانی فود تمام تلاش خود را روی تهیه و توزیع محصولات سالم و ارگانیک با کیفیت بالا معطوف کرده است.

شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را از سایت سفارش داده و در کوتاهترین زمان ممکن آن را دریافت کنید. همراه همیشگی شما هستیم.

مطالب مرتبط:

مصرف دانه چیا برای کبد

1222223

هانی فود

مدیر و نویسنده

امروزه که سلامت هر نوع ماده خوراکی شرکتی، متأسفانه با دنیایی از شک و تردید روبه رو است. عموم جامعه ترجیح می دهند از مواد غذایی استفاده کنند که از سالم بودن آن اطمینان داشته باشند. استفاده از مواد صنعتی و مصنوعی جهت سود بیشتر توسط بسیاری از شرکت های تولید مواد غذایی، افکار عمومی را نسبت به مواد غذایی منفی نموده است. یکی از راه های برون رفت از این تردید تهیه مواد غذایی سالم و ارگانیک است. شرکت هانی فود با هدف گسترش فرهنگ تغذیه سالم بنیان نهاده شده است.

فهرست مطالب

شبکه های اجتماعی :