1222223
سبد خرید
خواص جو دوسر پرک برای پوست در دوران بارداری

خواص جو دوسر پرک برای پوست در دوران بارداری

آشنایی با خواص جو دوسر پرک برای پوست در دوران بارداری

مصرف منظم جو دوسر پرک راهی مطمئن برای تقویت رژیم غذایی سالم بارداری شماست. جو دوسر پرک برای پوست شما نیز مفید است، برای ایجاد یک حمام ملایم برای تسکین پوست حساس باردار شما مناسب است. ده حقایق و کاربردهای مورد علاقه ما در مورد جو دوسر پرک را بررسی کنید. کاربران عزیز برای آشنایی با خواص جو دوسر پرک برای پوست در دوران بارداری ما را همراهی کنید.

منبع کامل کربوهیدرات و فیبر

جو دوسر پرک منبع عالی کربوهیدرات و فیبر است، اما همچنین دارای مواد مغذی فوق‌العاده‌ای با چربی و پروتئین بیشتری نسبت به اکثر غلات است. ایده‌آل به عنوان بخشی از رژیم بارداری شما، نصف فنجان جو دوسر پرک حاوی حدود 20 درصد از آهن مورد نیاز روزانه، 20 درصد روی مورد نیاز، 11 درصد از فولات و 39 درصد از ویتامین B1 است. همه در یک کاسه صبحانه!

بخوانید: پول بیبر و لاغری: آیا این ادویه جادویی می تواند به کاهش وزن کمک کند؟

تنظیم فشار خون و خواص جو دوسر پرک برای پوست در دوران بارداری

جو می‌تواند به کاهش فشار خون کمک کند. جو دوسر پرک سرشار از آنتی اکسیدان‌ها و ترکیبات گیاهی مفید به نام پلی فنول ها است و شامل گروه منحصر به فردی از آنتی اکسیدان ها به نام avenanthramides است.

پیشنهاد مطالعه:  10 دلیل استفاده از گندم سیاه

خرید جو دوسر پرک

تصور می‌شود که اینها با افزایش تولید اکسید نیتریک، یک مولکول گازی که به گشاد شدن عروق خونی کمک می‌کند و جریان خون را بهبود می‌بخشد، به کاهش سطح فشار خون کمک می‌کند. به خصوص در دوران بارداری که تا 50 درصد خون بیشتری در سیستم خود دارید!

 سرشار از فیبر محلول و نامحلول

جو دوسر پرک سرشار از فیبر محلول و نامحلول است. فیبر نامحلول فیبر است که به دستگاه گوارش شما کمک می‌کند تا غذا را پردازش کند و به شما کمک می‌کند از یبوست مخوف بارداری جلوگیری کنید. جو دوسر پرک به ویژه سرشار از بتا گلوکان است، فیبر محلول که هضم را کند می‌کند و فوایدی در کاهش کلسترول دارد. همچنین به شما کمک می‌کند تا برای مدت طولانی‌تری احساس سیری کنید.

بخوانید: دانه کینوا را چطور مصرف کنیم

بتا گلوکان موجود در جو دوسر پرک به کاهش جذب قند توسط بدن کمک می‌کند، افزایش قند خون را کاهش می‌دهد و سطح قند خون شما را ثابت نگه می‌دارد. طبق یک مطالعه، فیبر موجود در جو دوسر پرک به بهبود متابولیسم گلوکز کمک می‌کند – اگر قصد دارید خطر دیابت و چاقی را کاهش دهید، خبر خوبی است.

پیشنهاد مطالعه:  دلایل شست و شوی صورت با کینوا

افزایش شیردهی

جو برای شیردهی. بسیاری از مادران شیرده مصرف جو را برای افزایش شیر خود توصیه می‌کنند. خواص غنی از آهن جو دوسر پرک، همراه با فواید بالقوه بتا گلوکان در افزایش سطح هورمون پرولاکتین شیردهی می تواند تولید شیر مادر را افزایش دهد. یا شاید این فقط عامل راحتی یک کاسه فرنی گرم کننده است که به سادگی شما را آرام می کند و به بدن شما کمک می کند شیر بیشتری تولید کند!

اسکراب جو دو سر برای زنان باردار

برای مراقبت از پوست، جو کامل نپخته بخرید و آن را در غذاساز خرد کنید تا پودری نرم و یکدست داشته باشید. قوام را با اضافه کردن یک قاشق از جو تازه آسیاب شده خود به یک لیوان آب آزمایش کنید – مایع باید سفید شیری شود.

همانطور که در حمام استراحت می‌کنید، بلغور جو دوسر پرک پوست شما را تمیز می‌کند و رطوبت را محفوظ می‌دارد، در حالی که اسطوخودوس رایحه‌ای آرام بخش و تسکین دهنده منتشر می‌کند. از ماندن بیش از حد طولانی خودداری کنید – 15 دقیقه خیساندن جو دوسر پرک توصیه می‌شود.

پیشنهاد مطالعه:  خواص جو دوسر برای اختلالات جنسی

نرمال کردن pH

بلغور جو دوسر پرک می‌تواند به نرمال کردن pH پوست شما کمک کند، سوزش را کاهش دهد و پوست شما را نرم و مرطوب کند – یک مومیایی طبیعی عالی برای کاهش خارش که اغلب با بارداری همراه است، به خصوص زمانی که پوست شما با بزرگتر شدن برآمدگی شما کشیده می‌شود.

اسکراب بدن جو دوسر پرک. چیزی در مورد بارداری وجود دارد که شما را تشویق می‌کند که مواد شیمیایی و محصولات بدون نسخه را به نفع محصولات طبیعی با موادی که خودتان مخلوط کرده‌اید کنار بگذارید.

اگر اسکراب بدن بارداری شما به اندازه کافی خوب است که بخورید، می‌توانید مطمئن باشید که مالیدن آن روی پوست باردارتان مشکلی ندارد. ½ فنجان بلغور جو دوسر پرک آسیاب شده را با ¼ فنجان روغن نارگیل و ½ فنجان شکر قهوه‌ای مخلوط کنید – خاصیت پاک کنندگی و بافری را بدون سختی دریافت خواهید کرد و به عنوان یک امتیاز اضافی، روغن نارگیل به پوست شما درخشش بارداری سالمی می‌بخشد.

مطالب مرتبط:

ماسک لایه بردار و شفاف کننده

1222223

هانی فود

مدیر و نویسنده

امروزه که سلامت هر نوع ماده خوراکی شرکتی، متأسفانه با دنیایی از شک و تردید روبه رو است. عموم جامعه ترجیح می دهند از مواد غذایی استفاده کنند که از سالم بودن آن اطمینان داشته باشند. استفاده از مواد صنعتی و مصنوعی جهت سود بیشتر توسط بسیاری از شرکت های تولید مواد غذایی، افکار عمومی را نسبت به مواد غذایی منفی نموده است. یکی از راه های برون رفت از این تردید تهیه مواد غذایی سالم و ارگانیک است. شرکت هانی فود با هدف گسترش فرهنگ تغذیه سالم بنیان نهاده شده است.

فهرست مطالب

شبکه های اجتماعی :