1222223
سبد خرید
10 دلیل استفاده از گندم سیاه

10 دلیل استفاده از گندم سیاه

در این مقاله از هانی فود قصد داریم 10 دلیل استفاده از گندم سیاه را به شما معرفی کنیم. شاید برایتان جالب باشد اما گندم سیاه بر خلاف اسمش یک گیاه چند ضلعی بوده و از دسته گندمیان محسوب نمی‌شود اما اغلب افراد به دلیل شباهت بالا، آن را از لحاظ ظاهری و کاربردی در دسته غلات سودمند دسته‌بندی می‌کنند.

کلمه گندم سیاه یا باکویت ریشه آلمانی داشته و از روی میوه‌های سه ضلعی شبیه فندق‌های سه گوش گرفته شده است. اغلب شما با نام آرد گندم سیاه تا حدودی آشنا هستید زیرا از آن در پخت کرپ، پنکک یا سوبا (نوعی نودل ژاپنی) استفاده می‌کنید. در ادامه 10 مزیت مهم استفاده از گندم سیاه به شما معرفی می‌شوند:

پیشنهاد خرید

قیمت و خرید نخود سیاه

۰ تومان۱۰۰.۰۰۰ تومانجهت خرید اینجا کلیک کنید

10 مزیت استفاده از گندم سیاه

گندم سیاه یا همان باکویت یک منبع کاملاً غنی از فیبر و گزینه‌ای کامل برای افراد مبتلا به یبوست می‌باشد. این دانه مقدار زیادی آمینو اسید لسین دارد که یک عنصر مهم و ضروری برای ترمیم بافت‌های عضلانی می‌باشد. یک منبع غنی و پر فایده از کوپر، زینک، منگنز و منیزیم است که جریان خون را سرعت داده همچنین به کاهش فشارخون و کلسترول کمک زیادی می‌کند.

پیشنهاد مطالعه:  بستنی اسپیرولینا

خرید گندم سیاه یا باکویت

کربوهیدرات موجود در گندم سیاه، سطح قندخون شما را ثابت نگه داشته از طرفی از تجمع چربی‌ها جلوگیری می‌کند. 10 دلیل استفاده از گندم سیاه از ترکیب شیمیایی به نام روتین تشکیل شده که از دیواره‌های مویرگی محافظت کامل می‌کند. شما با مصرف گندم سیاه می‌توانید از ابتلا به سنگ کلیه یا کیسه صفرا همچنین بیماری آسم در امان بمانید.

بهترین مرکز خرید گندم سیاه

گندم سیاه یا باکویت این روزها طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد اما در کشور ما ایران به تازگی شناخته شده و اغلب افراد شناخت دقیق و کاملی از مزایای استفاده از این دانه مثلثی شکل سیاه رنگ ندارند. گندم سیاه یکی از دانه‌های مغذی و بسیار مفیدی است که خواص گوناگونی مانند جلوگیری از پیری پوست، درمان بیماری‌های مربوط به گوارش مانند یبوست و هموروئید، جلوگیری از ابتلا به سنگ کلیه یا کیسه صفرا و… در خود دارد. همین عوامل در کنار هم باعث محبوبیت این دانه سیاه رنگ بین ایرانیان شده است. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از گندم سیاه، کاهش وزن و لاغری است. هانی فود یکی از شرکت‌های تولید و عرضه کننده گندم سیاه یا باکویت در ایران است که آمادگی ارائه خدمات به کلیه استان‌های ایران هم دارد. از مزایای محصولات این برند می‌توان به قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا اشاره کرد.

پیشنهاد مطالعه:  کینوا در برابر جودوسر

شما می‌توانید برای خرید گندم سیاه با کارشناسان واحد فروش محصولات در ارتباط باشید. همراه همیشگی شما هستیم.

مطالب مرتبط:

اسموتی اسپیرولینا و چیا

1222223

هانی فود

مدیر و نویسنده

امروزه که سلامت هر نوع ماده خوراکی شرکتی، متأسفانه با دنیایی از شک و تردید روبه رو است. عموم جامعه ترجیح می دهند از مواد غذایی استفاده کنند که از سالم بودن آن اطمینان داشته باشند. استفاده از مواد صنعتی و مصنوعی جهت سود بیشتر توسط بسیاری از شرکت های تولید مواد غذایی، افکار عمومی را نسبت به مواد غذایی منفی نموده است. یکی از راه های برون رفت از این تردید تهیه مواد غذایی سالم و ارگانیک است. شرکت هانی فود با هدف گسترش فرهنگ تغذیه سالم بنیان نهاده شده است.

فهرست مطالب

شبکه های اجتماعی :