1222223
سبد خرید
دستور پخت گرانولا بار با جو پرک

گرانولا بار با جو دوسر پرک

دستور پخت گرانولا بار با جو دوسر پرک

گرانولا بار چیست؟ ترکیبی از میوه‌های خشک همراه غلاتی مانند جو دوسر پرک است که از آن می‌توان به عنوان صبحانه یا میان وعده استفاده کرد. این محصول را می‌توان همراه ماست لاکتیویا یا شیر تهیه کرد. محصول ترکیب کره، آجیل، عسل و غلاتی مانند جو دوسر پرک است. دستور پخت گرانولا بار با جو دوسر پرک بنابراین یکی از میان وعده‌های قوی و مهم بین افراد تلقی می‌شود. پایه اغلب گرانولا بارها، جو دوسر پرک است زیرا خیلی سریع آماده می‌شود.

برای تهیه گرانولا بار به مواد زیر نیاز دارید.

این مقاله را هم خوبه که بخوانید:

تاثیر کینوا در ترشح طبیعی هورمون تستوسترون

مواد لازم برای تهیه گرانولا بار

انواع آجیل مانند پسته، بادام، فندق، بادام هندی، تخمه آفتابگردان.

پیشنهاد مطالعه:  فلافل با گندم سیاه

انواع میوه‌های خشک مانند قیسی، کرن بری، خرما خشک، مویز، کشمش به میزان دلخواه.

یک لیوان عسل؛

یک فنجان روغن گیاهی،

پودر نارگیل همراه کنجد،

نمک دریا به مقدار لازم.

طرز تهیه

ابتدا مواد بالا را کاملاً با هم مخلوط کرده تا عسل به خوبی داخل آن جذب شود. کف قالب مورد نظر را چرب کرده سپس داخل آن کاغذ روغنی پهن کنید. در مرحله بعد مواد را داخل آن ریخته و با دست فشار دهید تا کاملاً به هم بچسبد. مواد را به مدت 20 الی 25 دقیقه داخل فر در دمای 180 درجه قرار دهید. زمانی که مخلوط تغییر رنگ داده و به رنگ طلایی درآمد، گرانولا بار شما آماده است. نوش جان!

توجه کنید گرانولا بار را بعد اینکه از فر خارج کردید، به مدت یک ساعت در فضای باز یا داخل یخچال قرار دهید تا خنک شده سپس آن را سرو کنید.

پیشنهاد مطالعه:  بهترین زمان مصرف دانه چیا برای لاغری | چگونه با استفاده از دانه چیا وزن کم کنیم؟

نکات مهم در تهیه گرانولا بار با جو دوسر پرک

شما می‌توانید به مدت یک هفته گرانولابار را داخل یک ظرف در بسته در یخچال نگهداری کنید. برای تهیه این میان وعده خوشمزه می‌توانید از میوه‌های خشک یا آجیل‌های دیگر همراه جوپرک استفاده کنید. نکته سوم اینکه گرانولا بار را داخل یک ظرف درب دار نگهداری کنید.

هانی فود به عنوان یکی از توزیع‌کنندگان مواد سالم و ارگانیک آماده ارائه هرگونه خدمات در زمینه فروش جزئی و عمده این مواد غذایی در تهران و شهرستان می‌باشد. در این فروشگاه جو دوسر پرک، گندم سیاه، کینوا، دانه چیا، فلفل بیبر و پودر اسپیرولینا با قیمت مناسب و کیفیت بالا به فروش می‌رسد. برای سفارش محصول مورد نظر کافیست با کارشناسان در ارتباط باشید. همراه شما هستیم.

پیشنهاد مطالعه:  دستور تهیه سبوس جودوسر

مطالب مرتبط:

تفاوت دانه چیا و تخم شربتی

1222223

هانی فود

مدیر و نویسنده

امروزه که سلامت هر نوع ماده خوراکی شرکتی، متأسفانه با دنیایی از شک و تردید روبه رو است. عموم جامعه ترجیح می دهند از مواد غذایی استفاده کنند که از سالم بودن آن اطمینان داشته باشند. استفاده از مواد صنعتی و مصنوعی جهت سود بیشتر توسط بسیاری از شرکت های تولید مواد غذایی، افکار عمومی را نسبت به مواد غذایی منفی نموده است. یکی از راه های برون رفت از این تردید تهیه مواد غذایی سالم و ارگانیک است. شرکت هانی فود با هدف گسترش فرهنگ تغذیه سالم بنیان نهاده شده است.

فهرست مطالب

شبکه های اجتماعی :

تمامی هزینه های ارسال رایگان شد ((بمناسبت جشنواره بهاره فروش محصولات - تا 15 اردیبهشت 1403))