1222223
سبد خرید
درمان یبوست با جودوسر

درمان یبوست با جودوسر

پیشنهاد خرید

جو دوسر بدون پوست

۰ تومان۶۸.۰۰۰ تومانجهت خرید اینجا کلیک کنید

جودوسر و درمان بیماری یبوست

جودوسر چه تاثیری در درمان بیماری یبوست دارد؟ اگر تاکنون به این مسئله فکر نکرده‌اید، این مقاله از هانی فود را از دست ندهید. یبوست یکی از بیماری‌های رایج گوارشی است که در آن مدفوع به سختی یا خشک از بدن خارج می‌شود. تعداد دفعات کار کردن شکم بسته به سیستم بدنی افراد به صورت متفاوت انجام می‌شود. این نکته را فراموش نکنید که کار نکردن شکم به معنای بیماری یبوست نیست. اما دفع مدفوع کمتر از 3 بار نشان‌دهنده ابتلا به این بیماری می‌باشد.

دلایل بروز بیماری یبوست

حرکت کند مدفوع در روده‌ها، یبوست را به همراه دارد. عوامل مختلفی در این امر دخیل هستند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم نوشیدن آب کافی؛
  • مصرف  کم سبزی و میوه‌جات؛
  • مصرف فیبر کم در رژیم غذایی؛
  • تحرک بدنی کم؛
  • نگه داشتن مدفوع هنگام نیاز به دفع؛
  • تغییر در سبک زندگی مانند مسافرت یا حاملگی؛
پیشنهاد مطالعه:  کوکی گندم سیاه و نمک دریا

خوشبختانه این بیماری به راحتی با رعایت چند نکته قابل درمان است. تحرک بالا در کنار مصرف میوه و سبزی و  مواد دارای فیبر بالا مانند جودوسر در کنار نوشیدن آب می‌تواند یبوست بدن شما را از بین ببرد.

روش های درمان

مصرف جودوسر یا سبوس آن می‌تواند یبوست شما را درمان کند. طبق تحقیقات انجام شده مصرف روزانه 20 تا 30 گرم فیبر می‌تواند مدفوع شما را نرم کند. جودوسر به تنهایی فیبر مورد نیاز بدن شما را تامین کرده و یبوست بدنتان را درمان می‌کند. جودوسر از 2 نوع فیبر محلول و غیر محلول تشکیل شده است.

فیبر نامحلول روند دستگاه گوارش را بهبود داده همچنین باعث افزایش فعالیت روده‌ها هم می‌شود. تمام این موارد در کنار هم منجر به درمان بیماری یبوست می‌شود. فیبر نامحلول مانند جارو در سیستم گوارش عمل کرده وکلیه مواد زائد موجود در آن را از بین می‌برد. فیبر نامحلول همچنین عبور مواد غذایی هم سرعت داده و به کاهش یبوست کمک می‌کند.

پیشنهاد مطالعه:  اوتمیل رژیمی با جو دوسر پرک

خواص جودوسر در بهبود یبوست بدن

جودوسر میزان جذب آب بدن را بالا برده همچنین فعالیت روده‌ها را افزایش می‌دهد. شاید برایتان جالب باشد اما هر دانه جو چیزی حدود 15 برابر خود آب جذب می‌کند که دفع مدفوع را آسان کرده و آن را نرم می‌کند.

مصرف جودوسر علاوه بر درمان یبوست بدن، از ابتلا به بیماری هموروئید هم جلوگیری کرده و حتی آن را درمان هم می‌کند.

نکته مهمی که باید در نظر بگیرید این است که همراه جودوسر حتما باید آب زیادی مصرف کنید تا دفع مدفوع را راحت تر کند. از طرفی سعی کنید از مصرف پنیر و گوشت همراه جودوسر پرهیز کنید.

جودوسر علاوه بر فیبر منبع غنی آنتی اکسیدان و ویتامین‌های E و B است. در ادامه مهم‌ترین خواص جودوسر به صورت فهرست‌وار به شما معرفی می‌شوند:

  • کاهش وزن و لاغری؛
  • درمان بیماری یبوست و هموروئید؛
  • تقویت سیستم ایمنی بدن؛
  • جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های قلبی/ عروقی؛
  • کنترل قندخون و دیابت؛
  • جلوگیری از ابتلا به انواع بیماری سرطان؛
پیشنهاد مطالعه:  خواص کینوا برای نوزادان و کودکان

مصرف جودوسر در دوران بارداری

مصرف روزانه جودوسرپرک علاوه بر کمک به کاهش وزن، میزان کلسترول و قندخون را کاهش داده و باعث حفظ تناسب اندام در دوران بارداری می‌شود. از طرفی فیبر موجود در جودوسر به کاهش یبوست در دوران بارداری کمک می‌کند.

فیبر موجود در جودوسر می‌تواند حرکات روده در دوران بارداری را بهتر کرده همچنین جذب مایعات را آسان‌تر کند. نکته مهمی که باید در نظر گرفته شود، انتخاب جودوسر مرغوب و باکیفیت است. امروزه مراکز زیادی برای فروش و عرضه جودوسر در سراسر کشور وجود دارند که شما باید بسته به نیاز خود از آن‌ها خرید کنید. هنگام انتخاب و خرید جودوسر حتما به مارک و برند تولیدکننده آن توجه کنید. شرکت هانی فود یکی از توزیع کنندگان جودوسر و مشتقات آن در تهران است. شما می‌توانید برای سفارش جودوسر از این فروشگاه با کارشناسان واحد فروش در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط:

جودوسر برای چاقی صورت

1222223

هانی فود

مدیر و نویسنده

امروزه که سلامت هر نوع ماده خوراکی شرکتی، متأسفانه با دنیایی از شک و تردید روبه رو است. عموم جامعه ترجیح می دهند از مواد غذایی استفاده کنند که از سالم بودن آن اطمینان داشته باشند. استفاده از مواد صنعتی و مصنوعی جهت سود بیشتر توسط بسیاری از شرکت های تولید مواد غذایی، افکار عمومی را نسبت به مواد غذایی منفی نموده است. یکی از راه های برون رفت از این تردید تهیه مواد غذایی سالم و ارگانیک است. شرکت هانی فود با هدف گسترش فرهنگ تغذیه سالم بنیان نهاده شده است.

فهرست مطالب

شبکه های اجتماعی :