1222223
سبد خرید
سوپ مرغ گندم سیاه

سوپ مرغ گندم سیاه

سوپ یکی از پیش غذاهایی است که در تمام دنیا طبخ و سرو می شود. همچنین به دلیل ذات آبکی سوپ و موادی که درون آن به کار می رود، اغلب سوپ ها برای بیماران و سرماخوردگی و انفولانزا توصیه می شود. سوپ گندم یک سوپ ساده است که بدون مرغ یا گوشت هم تهیه می شود. می توان این سوپ را با آب گوشت یا مرغ نیز تهیه کرد که کاملا دلخواه است. این سوپ را می توان با حذف ادویه ها و رب، برای کودکان تهیه نمود، برای مشاهده آموزش طرز تهیه سوپ گندم در ادامه با سایت هانی فود همراه باشید.

پیشنهاد خرید

قیمت و خرید نخود سیاه

۰ تومان۱۰۰.۰۰۰ تومانجهت خرید اینجا کلیک کنید

مواد لازم سوپ مرغ گندم سیاه

مرغ                  0.75 کیلوگرم

پیشنهاد مطالعه:  دانه کینوا را چطور مصرف کنیم

جعفری               1 بسته

گندم سیاه             225 گرم

نمک                 به مقدار لازم

فلفل                  به مقدار لازم

برگ خلیج          2 قطعه

سیب زمینی        5 قطعه از اندازه متوسط

نخود سیاه          4 قطعه

پیاز                2 سر کوچک

روش تهیه

مرحله اول: مرغ شسته شده را در قابلمه با آب سرد پر کنید، هنگام جوشاندن، در برگ بو، فلفل را حلقه کرده و به مرغ اضافه کنید.به مدت 35-40 دقیقه بپزید، ابتدا کف روی مرغ بین را از بردارید، گندم سیاه را به مرغ اضافه کنید، گوشت را از استخوان جدا کرده و مجددا به مواد اضافه کنید.

مرحله دوم: سیب‌زمینی‌ها را بصورت مکعب خرد کنید، و سپس به مواد اضافه کنید، پیاز را خرد کنید، هویج‌ها را رنده کنید، با کمی روغن سرخ کنید تا یک رنگ طلایی روشن شود، هنگامی که سیب زمینی‌ها نیمه پخته شدند، برگ درخت بو، را از مایع گندم سیاه بردارید و سیب زمینی و پیاز و هویج را به مواد اضافه کنید، صبر کنید تا سوپ به جوش بیاید، نمک، فلفل بزنید، سپس خاموش کنید. سوپ داغ را با جعفری خرد شده سرو کنید.

پیشنهاد مطالعه:  مارمالاد آلبالو با دانه چیا

مطالب مرتبط:

کوکی آرد گندم سیاه با تزیین بستنی وانیلی

1222223

هانی فود

مدیر و نویسنده

امروزه که سلامت هر نوع ماده خوراکی شرکتی، متأسفانه با دنیایی از شک و تردید روبه رو است. عموم جامعه ترجیح می دهند از مواد غذایی استفاده کنند که از سالم بودن آن اطمینان داشته باشند. استفاده از مواد صنعتی و مصنوعی جهت سود بیشتر توسط بسیاری از شرکت های تولید مواد غذایی، افکار عمومی را نسبت به مواد غذایی منفی نموده است. یکی از راه های برون رفت از این تردید تهیه مواد غذایی سالم و ارگانیک است. شرکت هانی فود با هدف گسترش فرهنگ تغذیه سالم بنیان نهاده شده است.

فهرست مطالب

شبکه های اجتماعی :