1222223
سبد خرید
اوتمیل رژیمی با جو دوسر پرک

اوتمیل رژیمی با جو دوسر پرک

اوتمیل رژیمی با جو دوسر پرک یک صبحانه مقوی است که از جو دو سر و آب یا شیر تهیه می‌شود. جالب است بدانید که بعد از به روز رسانی اطلاعات تغذیه‌ای غذا، خیلی از آنها از لیست غذاهای سالم حذف شدند، اما اوتمیل همچنان در لیست باقی مانده است. اوتمیل از معدود غذاهای راحتی است که علاوه بر لذیذ بودن بسیار مغذی می‌باشد. این غذای خوش طعم و مفید را می‌توانید تو وعده‌ی صبحانه میل کنید.

صبحانه مقوی

پیشنهاد خرید

قیمت و خرید دانه چیا

۰ تومان۱۵۰.۰۰۰ تومانجهت خرید اینجا کلیک کنید

مواد لازم برای تهیه یک اوتمیل رژیمی با جو دوسر پرک

شیر                    1 فنجان

جو دوسرپرک

 بادام شیرین نشده    2 فنجان

 موز له شده          1 عدد متوسط

 عصاره وانیل        نصف قاشق چایخوری

 دارچین آسیاب شده  نصف قاشق چایخوری

پیشنهاد مطالعه:   تهیه خوراک با گندم سیاه

 نمک                  به مقدار کافی

دستور تهیه اوتمیل رژیمی

مرحله اول: ابتدا شیر را در ظرفی ریخته و سپس نصف قاشق چایی خوری به آن عصاره وانیل اضافه کنید و آن را هم بزنید. موز را در ظرف دید له کرده و آن را به ترکیب اضافه کنید.

مرحله دوم: به ترکیب بدست آماده جو دوسر پرک و بادام شیرین نشده را اضافه کرده و دوباره آن را هم بزنید. ترکیب را به مدت 3 الی 5 دقیقه روی حرارات قرار دهید تا غلیظ شود و در این بین مواد را هم بزنید تا به خوبی مواد با هم میکس شوند. کمی به مواد نمک و دارچین آسیاب شده اضافه کنید تا عطر دارچین در ترکیب به جا بماند.

اوتمیل آمادست. نوش جانتان!

مطالب مرتبط:

راهنمای تغذیه بازیکنان فوتبال

پیشنهاد مطالعه:  بهترین زمان مصرف دانه چیا برای لاغری | چگونه با استفاده از دانه چیا وزن کم کنیم؟
1222223

هانی فود

مدیر و نویسنده

امروزه که سلامت هر نوع ماده خوراکی شرکتی، متأسفانه با دنیایی از شک و تردید روبه رو است. عموم جامعه ترجیح می دهند از مواد غذایی استفاده کنند که از سالم بودن آن اطمینان داشته باشند. استفاده از مواد صنعتی و مصنوعی جهت سود بیشتر توسط بسیاری از شرکت های تولید مواد غذایی، افکار عمومی را نسبت به مواد غذایی منفی نموده است. یکی از راه های برون رفت از این تردید تهیه مواد غذایی سالم و ارگانیک است. شرکت هانی فود با هدف گسترش فرهنگ تغذیه سالم بنیان نهاده شده است.

فهرست مطالب

شبکه های اجتماعی :

تمامی هزینه های ارسال رایگان شد ((بمناسبت جشنواره بهاره فروش محصولات - تا 15 اردیبهشت 1403))