1222223
سبد خرید
خواص جو برای مردان

خواص جو دوسر برای اختلالات جنسی

یکی از غلات‌های مهم که خواص بسیار زیادی برای بدن دارد جو دو سر است. این غلات با داشتن پروتئین و ویتامین‌های گوناگون توانسته است به راحتی نیاز بدن شما را برآورده سازد. در این مقاله به خواص جو دوسر برای اختلالات جنسی می پردازیم ما را همراهی کنید.

بررسی خواص جو دوسر برای اختلالات جنسی

همانطور که گفته شد جو دوسر خواص بسیار زیادی دارد که در این قسمت به آن می‌پردازیم:

یکی از فواید بسیار زیاد این غلات منبع قوی فیبر می‌باشد. به یاد داشته باشید که غلات نقش مهمی در سلامت دستگاه گوارش شما دارد. علاوه بر آن کاهش چربی و قند خون نیز از دیگر فواید فیبر می‌باشد. همچنین در کنار فیبر می‌توان به چربی و ویتامین نیز اشاره کرد.

یکی دیگر از فواید بزرگ این غلات منبع مواد معدنی و ویتامین می‌باشد. از دیگر مواد معدنی که در جو دوسر قرار گرفته است کلسیم، آهن، فسفر، منیزیم، پتاسیم، سدیم، روی، مس و غیره می‌باشد. علاوه بر این به راحتی می‌توان ویتامین‌های گروه E، B، K، ریبوفلابین و فولات را در این غلات مشاهده نمایید.

خرید جو دوسر پرک عمده

از مواد مهمی که از آسیب به DNA جلوگیری می‌کند سلنیوم می‌باشد. این ماده مانند یک سپر از بروز هرگونه آسیب به DNA جلوگیری می‌کند. به همین دلیل به راحتی می‌تواند از بروز سرطان جلوگیری نماید و یک آنتی اکسیدان برای شما می‌باشد.

پیشنهاد مطالعه:  خواص جودوسر در کاهش کلسترول خون

از دیگر فواید این غلت تقویت سیستم ایمنی می‌باشد. در صورتی که می‌خواهید به صورت کاملاً طبیعی اضطراب و استرس خود را کاهش دهید می‌توانید با مصرف مداوم این غلات این اختلال را مدیریت نمایید.

خواص جو دوسر برای اختلالات جنسی و رفع زود انزالی

یکی از فاکتورهای مهم در زندگی زناشویی داشتن رابطه جنسی کامل و لذت بخش می‌باشد. امروزه به راحتی می‌تواند مشاهده کرد که بخش مهمی از اختلافات در زندگی زناشویی شما اختلال در رابطه جنسی می‌باشد. از عمده دلایل سردی در رابطه‌ی جنسی شما مشکل انزال زودرس می‌باشد. این مشکل بیشتر در مردان وجود دارد. به همین دلیل شاید شما نیز از آن دسته افرادی هستید که برای رفع این اختلال در تلاشید. برای رفع این اختلال می‌توانید رژیم غذایی خود را تغییر دهید.

یکی از روش‌های موثر برای رفع این اختلال مصرف جو دوسر است. شاید شما مصرف داروهای شیمیای و قرص را در الویت قرار دهید اما نکته‌ی جالب این است که در اکثر داروهای شیمیایی و قرص‌ها از عصاره‌ی جو دو سر استفاده شده است. به راحتی می‌توانید با مصرف داروهای گیاهی و بدون صرف هزینه‌ی زیاد و عوارض داروهای شیمیایی این مشکل را برطرف نمایید.

پیشنهاد مطالعه:  طرز تهیه پودینگ چیا

ببیشتر بدانید: معجون با جو دوسر: یک صبحانه سالم و مقوی

از دیگر اختلالات جنسی و درمان آن

یکی از ویژگی‌های مهم دانه جو دوسر خون رسانی به اندام جنسی می‌باشد. این غلات به راحتی می‌توان تقویت میل جنسی را در زنان و مردان افزایش دهد. هچنین مصرف این غلات به صورت کلی عوارض جانبی مثل ویاگرا را ندارد و می‌تواند به صورت طبیعی افزایش میل جنسی را به همراه داشته باشد.

از دیگر خواص مصرف این غلات تقویت سیستم عصبی می‌باشد. جو دوسر به راحتی می‌تواند کاهش اضطراب را به همراه داشته باشد. به همین دلیل می‌تواند آرامش را به همراه داشته باشد و نتیجه‌ی آن افزایش میل جنسی زوجین می‌باشد.

یکی از رایج‌ترین اختلالات در میل جنسی با افزایش سن خود را نشان می‌دهد. افزایش سن در مردان به صورت طبیعی کاهش تستوسترون را به همراه دارد. کاهش این هورمون می‌تواند به صورت طبیعی مشکلات جنسی مانند رود انزالی و اختلالات نعوظ را به همراه داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه:  تاثیر لوبیا سیاه در درمان سرطان

خواص جو برای مردان

جو یک غلات کامل است که سرشار از مواد مغذی است. این ماده برای سلامت مردان در بسیاری از جهات مفید است، از جمله:

  • بهبود سلامت قلب
  • کاهش خطر ابتلا به دیابت
  • افزایش انرژی
  • بهبود عملکرد ورزشی
  • تقویت سلامت جنسی
خاصیت توضیح
بهبود سلامت قلب جو حاوی فیبر و آنتی اکسیدان هایی است که می توانند به کاهش کلسترول LDL (بد) و افزایش کلسترول HDL (خوب) کمک کنند. این امر می تواند خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش دهد.
کاهش خطر ابتلا به دیابت جو حاوی فیبر است که می تواند به تثبیت سطح قند خون کمک کند. این امر می تواند خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش دهد.
افزایش انرژی جو حاوی کربوهیدرات پیچیده است که به آرامی هضم می شود و به شما انرژی پایدار می دهد.
بهبود عملکرد ورزشی جو حاوی کربوهیدرات و پروتئین است که به شما کمک می کند تا انرژی خود را برای تمرینات ورزشی حفظ کنید.
تقویت سلامت جنسی جو حاوی روی است که برای تولید تستوسترون، هورمون جنسی مردانه، ضروری است.
1222223

هانی فود

مدیر و نویسنده

امروزه که سلامت هر نوع ماده خوراکی شرکتی، متأسفانه با دنیایی از شک و تردید روبه رو است. عموم جامعه ترجیح می دهند از مواد غذایی استفاده کنند که از سالم بودن آن اطمینان داشته باشند. استفاده از مواد صنعتی و مصنوعی جهت سود بیشتر توسط بسیاری از شرکت های تولید مواد غذایی، افکار عمومی را نسبت به مواد غذایی منفی نموده است. یکی از راه های برون رفت از این تردید تهیه مواد غذایی سالم و ارگانیک است. شرکت هانی فود با هدف گسترش فرهنگ تغذیه سالم بنیان نهاده شده است.

فهرست مطالب

شبکه های اجتماعی :

تمامی هزینه های ارسال رایگان شد ((بمناسبت جشنواره بهاره فروش محصولات - تا 15 اردیبهشت 1403))