1222223
سبد خرید
خواص سبوس جودوسر

خواص سبوس جو دوسر

سبوس جودوسر خواصی دارد که باور آن برایتان سخت است. این ماده غذایی تاثیر فوق‌العاده‌ای در کاهش وزن و لاغری داشته همچنین یک داروی فوق‌العاده ضد دیابت محسوب می‌شود. سبوس جودوسر علاوه بر مزایای فراوان کلسترول خون را پایین می‌آورد. در این مقاله از هانی فود همراه ما باشید تا گلچینی از خواص درمانی و دارویی سبوس جودوسر را به شما معرفی کنیم.

دیگران این مقاله را خوانده و پسندیدند: فرنی کینوا

پیشنهاد خرید

قیمت و خرید دانه چیا

۰ تومان۱۵۰.۰۰۰ تومانجهت خرید اینجا کلیک کنید

خواص شگفت انگیز سبوس جودوسر درمان کننده چاقی

برخی متخصصان تغذیه معتقداند مصرف سبوس جودوسر به لاغری بدن کمک می‌کند. دلیل این تصور چیست؟ در پاسخ باید بگوییم سبوس جودوسر باعث سیری طولانی مدت شده در عین حال جلوی اشتهای کاذب فرد را می‌گیرد. این ماده غذایی سرشار از فیبرهای محلول در آب است که به لاغری بدن بسیار کمک می‌کند. اگر همراه سبوس جودوسر به اندازه کافی آب بنوشید، فیبرهای موجود در آن به سرعت در شما احساس سیری ایجاد می‌کنند.

پیشنهاد مطالعه:  نمک صورتی برای میگرن: آیا واقعاً موثر است؟

سبوس جودوسر به شما اجازه انباشته شدن کالری در روده نمی‌دهد همچنین به دلیل خاصیت چسبندگی بالا به تمام مواد مغذی و کالری‌های اطراف چسبیده و اجازه ورود کالری به خون را نمی‌دهد. این ماده غذایی مدتی بعد مصرف از طریق مدفوع از بدن خارج می‌شود.

کاهش کلسترول خون با سبوس جودوسر

اگر به طور مرتب از سبوس جودوسر استفاده کنید، بعد مدتی میزان کلسترول خونتان 15 درصد کاهش می‌یابد. طبق تحقیقاتی که در سال 2002 در استرالیا انجام شد، فیبرهای محلول در آب به راحتی هضم و در نهایت از طریق مدفوع از بدن انسان خارج می‌شوند.

متخصصان توصیه می‌کنند تمام افراد بعد هر وعده غذایی 3 قاشق غذاخوری سبوس جودوسر در یک لیوان آب ریخته و آن را میل کنند. این نکته را فراموش نکنید که سبوس جودوسر نمی‌تواند یک جایگزین مناسب برای دارو باشد اما ماده‌ای مناسب برای درمان کلسترول بالای خون می‌باشد.

پیشنهاد مطالعه:  سفری در زمان به دنیای یک جلبک عجیب | غنی ترین ماده غذایی کره زمین

شرایط نگهداری سبوس جودوسر

سبوس جودوسر را در یک ظرف در بسته ریخته و آن را در جای خشک و خنک نگهداری کنید. برای اینکه عمر مفید سبوس جودوسر را افزایش دهید، باید آن را در یخچال یا فریزر نگهداری کنید. از سبوس جودوسر می‌توانید در پخت غذاهای مختلف استفاده کنید.

روش تهیه

اولین و آسان‌ترین راه مصرف سبوس جودوسر، تهیه خوراک آن است. برای این کار کافیست مقداری سبوس جودوسر را همراه آب یا شیر در حال جوش به مدت 5 الی 7 دقیقه بجوشانید. برای خوشمزه کردن غذا می‌توانید از میوه‌های تازه یا دارچین روی آن استفاده کنید.

از سبوس جودوسر کجا می‌توان استفاده کرد

از سبوس جودوسر می‌توان در انواع خوراکی‌های تهیه شده از سبزیجات، ماست یا انواع اسموتی، تهیه انواع کیک فنجانی یا کلوچه استفاده کرد.

پیشنهاد مطالعه:  پول بیبر و لاغری: آیا این ادویه جادویی می تواند به کاهش وزن کمک کند؟

تهیه ناهار با سبوس جودوسر

با نان سبوس جودوسر می‌توانید یک ساندویچ کاملاً سالم و بهداشتی برای خود تهیه کنید. همچنین این ماده مغذی را می‌توانید همراه توت‌های تازه همچنین ماست هنگام ناهار مصرف کنید.

میان وعده با سبوس جودوسر

برای تهیه میان وعده با سبوس جودوسر یک یا 2 قاشق غذاخوری از این ماده را به اسموتی‌های میوه‌ای اضافه کرده یا همراه میوه‌های تازه به عنوان میان وعده استفاده کنید.

مطالب مرتبط:

تهیه کیک ماچا

1222223

هانی فود

مدیر و نویسنده

امروزه که سلامت هر نوع ماده خوراکی شرکتی، متأسفانه با دنیایی از شک و تردید روبه رو است. عموم جامعه ترجیح می دهند از مواد غذایی استفاده کنند که از سالم بودن آن اطمینان داشته باشند. استفاده از مواد صنعتی و مصنوعی جهت سود بیشتر توسط بسیاری از شرکت های تولید مواد غذایی، افکار عمومی را نسبت به مواد غذایی منفی نموده است. یکی از راه های برون رفت از این تردید تهیه مواد غذایی سالم و ارگانیک است. شرکت هانی فود با هدف گسترش فرهنگ تغذیه سالم بنیان نهاده شده است.

فهرست مطالب

شبکه های اجتماعی :

تمامی هزینه های ارسال رایگان شد ((بمناسبت جشنواره بهاره فروش محصولات - تا 15 اردیبهشت 1403))