1222223
سبد خرید
دستور تهیه سبوس جودوسر

دستور تهیه سبوس جودوسر

برای تهیه سبوس جودوسر ابتدا 5 الی 7 پیمانه جودوسر را داخل مخلوط‌کن ریخته سپس به مدت 5 تا 7 دقیقه کامل آسیاب می‌کنیم. بعد دستور تهیه سبوس جودوسر می‌توانید آن را با 5 الی 7 پیمانه شیر سویا، شیر یا آب به مدت یک ربع کامل پخته و آن را همراه عسل، میوه‌های خرد شده یا آجیل میل کنید. سبوس جودوسر یکی از فراورده‌های بسیار مفید و مغذی  سرشار از ویتامین و فیبر است. از این ماده می‌توانید در تهیه انواع دسر و معجون استفاده کرده یا آن را به صورت خام در انواع پوره میوه‌ها و ماست ریخته و میل کنید.

عده ای از افراد از سبوس جودوسر به جای آرد سوخاری در تهیه کتلت، سوپ، حلیم، دلمه و الویه استفاده می‌کنند. شما می‌توانید سبوس جودوسر را به جای نان در آبدوغ خیار یا آبگوشت استفاده کنید. یکی از بهترین جایگزین‌ها برای نان و سیب زمینی، سبوس جودوسر است.

پیشنهاد مطالعه:  طرز تهیه جو دوسر با شیر برای صبحانه

این محصول فوق‌العاده را می‌توانید با قیمت مناسب از فروشگاه هانی فود به آدرس  honeyfood-co.com تهیه کنید. در ادامه طرز تهیه چند غذای خوشمزه با سبوس جودوسر به شما آموزش داده می‌شود.

پیشنهاد خرید

جو دوسر بدون پوست

۰ تومان۶۸.۰۰۰ تومانجهت خرید اینجا کلیک کنید

طرز تهیه سوپ سبوس جودوسر با جعفری و هویج

ابتدا پیاز را خرد کرده سپس آن را با یک قاشق روغن زیتون سرخ کرده و زردچوبه را به آن اضافه می‌کنیم و در مرحله بعد آن را به مدت یک دقیقه تفت می‌دهیم. آب، جعفری، سبوس جودوسر، نمک دریا و هویج را به غذا اضافه کرده و اجازه دهید سوپ به مدت 20 تا 30 دقیقه کامل با شعله آرام بپزد. این سوپ لذیذ برای تمام افراد با هر گروه خونی مناسب است.

سالاد سبوس جودوسر با کاهو

کاهو، شوید و کلم قرمز را کامل خرد کرده و در یک ظرف می‌ریزیم سپس روغن زیتون، لیمو ترش تازه همراه پودر تخم گشنیز و سبوس جودوسر را به مواد اضافه کرده و به مدت یک ساعت داخل یخچال قرار می‌دهیم تا سالاد آماده شود.

پیشنهاد مطالعه:  خوراک ترد با کینوا و سبزیجات

دستور پخت پنکیک سبوس جودوسر

برای تهیه این پنکیک خوشمزه به 240 گرم سبوس جودوسر، 240 گرم ماست چکیده، 2 عدد تخم مرغ همراه 50 گرم عسل نیاز دارید. تمام مواد را با هم داخل یک ظرف مخلوط کنید.

کمی روغن زیتون داخل ماهیتابه ریخته و روی حرارت ملایم قرار دهید تا کامل گرم شود. در مرحله بعد مواد مخلوط شده را با یک قاشق غذاخوری داخل ماهیتابه ریخته و کمی صبر کنید تا رنگ آن کاملا طلایی شود. پنکیک مورد نظر را می‌توانید همراه کمی عسل و میوه میل کنید.

طرز تهیه کتلت سبوس جودوسر

برای تهیه کتلت سبوس جودوسر به نیم کیلو گوشت قرمز، 2 عدد تخم مرغ، 100 گرم سبوس جودوسر، 3 عدد پیاز متوسط، 2 عدد سیب زمینی متوسط و مقداری نمک دریا و فلفل نیاز دارید. ابتدا گوشت چرخ کرده را در ظرفی ریخته و آن را همراه سیب زمینی و پیاز کامل رنده کنید. کمی از آب آن را دور ریخته سپس به گوشت اضافه می‌کنیم. در مرحله بعد تخم مرغ، سبوس جودوسر، فلفل و نمک دریا را به گوشت‌ها اضافه کرده و خوب با هم ورز می‌دهیم. از مواد به مقدار لازم برداشته و داخل ماهیتابه سرخ می‌کنیم. البته می‌توانید به جای سرخ کردن کتلت‌ها را داخل فویل آلومینیومی آغشته به روغن چیده و به مدت یک ساعت در فر با دمای 250 درجه قرار دهید.

پیشنهاد مطالعه:  براونی با آرد کینوا (سویق کینوا)

امیدواریم مطالب مقاله دستور تهیه سبوس جودوسر برای شما مفید باشد. در مقاله‌های بعدی هانی فود همراه ما باشید.

مطالب مرتبط:

تفاوت دانه چیا و تخم شربتی

1222223

هانی فود

مدیر و نویسنده

امروزه که سلامت هر نوع ماده خوراکی شرکتی، متأسفانه با دنیایی از شک و تردید روبه رو است. عموم جامعه ترجیح می دهند از مواد غذایی استفاده کنند که از سالم بودن آن اطمینان داشته باشند. استفاده از مواد صنعتی و مصنوعی جهت سود بیشتر توسط بسیاری از شرکت های تولید مواد غذایی، افکار عمومی را نسبت به مواد غذایی منفی نموده است. یکی از راه های برون رفت از این تردید تهیه مواد غذایی سالم و ارگانیک است. شرکت هانی فود با هدف گسترش فرهنگ تغذیه سالم بنیان نهاده شده است.

فهرست مطالب

شبکه های اجتماعی :

عدم افزایش قیمت ها (1402) + رایگان شدن هزینه های ارسال [فقط تا 15 اردیبهشت فرصت دارید]
+ +