1222223
سبد خرید
دلایل شست و شوی صورت با کینوا

دلایل شست و شوی صورت با کینوا

از مهم‌ترین دلایل شست و شوی صورت با کینوا این است که طراوت و شادابی را به پوست شما بازمی‌گرداند. کینوا یک ماده غذایی کاملاً مفید و سرشار از مواد معدنی است که به عنوان ماسک صورت هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. کینوا یکی از مواد فوق‌العاده و عالی برای جلوگیری از پیری پوست است که امروزه به عنوان یک غله معروف در سراسر جهان شناخته می‌شود.

این ماده مغذی از گذشته‌های دور در روستاهای آمریکای لاتین به عنوان یک ماده غذایی مفید مورد استفاده قرار می‌گرفته است. پروتئین، فیبر و اسید آمینه موجود در این ماده تمام مواد مورد نیاز بدن شما را تامین می‌کند.

خرید دانه کینوا در تهران

قیمت دانه کینوا

قیمت کینوا سه رنگ

مزایا و دلایل شست و شوی صورت با کینوا

کینوا از ویتامین‌ها و ترکیبات آنتی اکسیدانی تشکیل شده که یک ماده ضد پیری محسوب شده و بسیاری از نیازهای پوست شما را تامین می‌کند.

پیشنهاد مطالعه:  طریقه مصرف دانه چیا برای دیابت و آیا دانه چیا قند خون را پایین میاورد

بهبود پوست‌های آسیب دیده با کینوا

کینوا روند بازسازی سلول‌ها را سرعت داده همچنین ضایعات پوستی که در اثر افزایش سن در افراد رخ می‌دهد را به طور کامل از بین می‌برد. آنتی اکسیدان و پروتئین‌های موجود در کینوا تمام آسیب‌های ناشی از سموم و تابش مستقیم خورشید را از بین برده و گزینه‌ای عالی برای افرادی که دچار آلرژی یا قرمزی پوست هستند، محسوب می‌شود.

استفاده منظم از دلایل شست و شوی صورت با کینوا کمبود آب و خشکی پوست را کاهش داده همچنین باعث تولید روغن طبیعی در بدن می‌شود.

جلوگیری از آکنه دلایل شست و شوی صورت با کینوا

خاصیت ضد التهابی و ضدعفونی کینوا هرگونه جوش و آکنه را به طور کامل از بین می‌برد. استفاده از کینوا منافذ پوست را کاهش داده همچنین کلیه جوش‌های صورت را کاملاً از بین می‌برد. کینوا کلیه اثرات منفی رادیکا‌ل‌های آزاد را از بین برده و علائم پیری زودرس پوست را کاملاً از بین می‌برد.

پیشنهاد مطالعه:  دانه چیا چند روزه لاغر میکنه

طرز تهیه ماسک صورت با کینوا

مواد لازم:

75 گرم عسل معادل 3 قاشق غذاخوری

125 میلی لیتر آب معادل نصف فنجان

60 گرم کینوا (معادل 5 قاشق غذاخوری کینوا)

طرز تهیه ماسک

ابتدا آب مورد نیاز را داخل یک قابلمه ریخته و اجازه دهید بجوشد سپس کینوا را به آن اضافه کنید. حدود 20 دقیقه کینوا را در آب در حال جوش بخیسانید. اکنون اجازه دهید تا آب ولرم یا خنک شود و در نهایت عسل را به آن اضافه کنید.

نحوه استفاده از ماسک صورت

ماسک مورد نظر را 20 دقیقه روی پوست قرار داده و به صورت دایره‌ای به آرامی روی پوست ماساژ دهید به طوری که کاملاً جذب پوست شود. بعد 20 دقیقه صورت خود را با آب بشویید. سعی کنید برای نرمی و طراوت پوست این کار را 3 بار در هفته تکرار کنید.

پیشنهاد مطالعه:  دانه چیا در طب سنتی: خواص، مزایا و نحوه مصرف

مطالب مرتبط:

3 نوع کینوا در مقابل یکدیگر

1222223

هانی فود

مدیر و نویسنده

امروزه که سلامت هر نوع ماده خوراکی شرکتی، متأسفانه با دنیایی از شک و تردید روبه رو است. عموم جامعه ترجیح می دهند از مواد غذایی استفاده کنند که از سالم بودن آن اطمینان داشته باشند. استفاده از مواد صنعتی و مصنوعی جهت سود بیشتر توسط بسیاری از شرکت های تولید مواد غذایی، افکار عمومی را نسبت به مواد غذایی منفی نموده است. یکی از راه های برون رفت از این تردید تهیه مواد غذایی سالم و ارگانیک است. شرکت هانی فود با هدف گسترش فرهنگ تغذیه سالم بنیان نهاده شده است.

فهرست مطالب

شبکه های اجتماعی :

تمامی هزینه های ارسال رایگان شد ((بمناسبت جشنواره بهاره فروش محصولات - تا 15 اردیبهشت 1403))