1222223
سبد خرید
رژیم گندم سیاه

رژیم گندم سیاه

رژیم گندم سیاه یک روش تک وجهی است که به وسیله آن شما می‌توانید تمام مواد غذایی مورد نیاز بدنتان را با یک ماده مفید جایگزین کنید. شما می‌توانید در رژیم غذایی گندم سیاه نوشیدنی‌هایی مانند چای سبز، آب یا کفیر میل کنید. این رژیم دقیقاً مانند یک سم‌زدا عمل کرده و در کنار کاهش وزن برای افراد علاقمند به لاغری توسط متخصص تجویز می‌شود.

پیشنهاد خرید

آرد باکویت (آرد گندم سیاه)

۰ تومان۱۲۰.۰۰۰ تومانجهت خرید اینجا کلیک کنید

آشنایی با عملکرد گندم سیاه در رژیم لاغری

همانطور که از نام این رژیم پیداست، هدف اول آن حذف مواد سمی همچنین بازیابی انرژی است که در نهایت منجر به سلامت کل بدن می‌شود. گندم سیاه یک ماده بدون گلوتن است. بنابراین دقیقاً مانند یک ماده تک وجهی عمل کرده و در مدت 2 هفته منجر به کاهش وزن 3 تا 9 کیلوگرم می‌شود.

خواص استفاده از رژیم گندم سیاه

رژیم گندم سیاه با پاکسازی بدن، منجر به افزایش انرژی همچنین تقویت مغز و شفاف کردن پوست می‌شود. این ماده فوق‌العاده عملکرد تمام بخش‌های بدن را بهبود داده همچنین با گشاد کردن رگ‌های خونی به طور مستقیم روی کاهش کلسترول و فشارخون تاثیر می‌گذارد. گندم سیاه با عملکرد آنتی‌اکسیدانی خود بسیاری از بیماری‌ها را به طور کامل از بین می‌برد.

پیشنهاد مطالعه:  مصرف جودوسر برای افراد دیابتی

آشنایی با مهم‌ترین خواص گندم سیاه

جالب است بدانید در هر 100 گرم گندم سیاه پخته شده تنها 99 کیلو کالری وجود دارد. بنابراین گندم سیاه جزء غذاهای کم کالری محسوب می‌شود. این دانه مغذی حاوی 20 گرم کربوهیدرات پیچیده در کنار 3 گرم فیبر رژیمی است که در نصف فنجان گندم سیاه پخته شده وجود دارد.

گندم سیاه منبع غنی از پروتئین و بسیار کم چرب است. این ماده از ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری مانند ویتامین B، اسید فولیک، منیزم، منگنز یا زینک است.

طرز استفاده از گندم سیاه

سوال اغلب کاربران از کارشناسان ما در هانی فود این است که چگونه باید از گندم سیاه در رژیم غذایی خود استفاده  کنند؟ در پاسخ باید بگوییم درست است که گندم سیاه در دسته گیاهان قرار می‌گیرد اما شما می‌توانید آن را مانند حبوبات و غلات جوشانده یا بخارپز کنید. گندم سیاه را می‌توان مانند سایر غلات مثل برنج هم پخت.

پیشنهاد مطالعه:  اوتمیل صبحانه

طرز تهیه فرنی گندم سیاه

گندم سیاه یکی از غلات بسیار مقوی در تهیه فرنی است. برای تهیه فرنی گندم سیاه ابتدا آب جوش را به گندم سیاه اضافه کرده سپس 12 ساعت صبر کرده تا دانه‌ها آب را به خود جذب کنند. شما می‌توانید برای خوشمزه‌تر کردن فرنی چند افزودنی دلخواه مانند دارچین به آن اضافه کنید.

رژیم گندم سیاه گزینه‌ای عالی برای افرادی است که به کاهش وزن و لاغری علاقه دارند. این ماده مغذی بدن شما را برای مدت زیادی سیر نگه داشته و باعث مدیریت کاهش وزن می‌شود.

پیشنهاد خرید

لوبیا سیاه قیمت و خرید

۰ تومان۱۰۰.۰۰۰ تومانجهت خرید اینجا کلیک کنید

مزایای استفاده از رژیم گندم سیاه

گندم سیاه سرشار از پروتئین است که افراد را برای مدت طولانی سیر نگه داشته و یک گزینه عالی برای کنترل وزن محسوب می‌شود. بسیاری از افراد گندم سیاه را یک غذای فوق‌العاده می‌دانند.

پیشنهاد مطالعه:  تاثیر کینوا در ترشح طبیعی هورمون تستوسترون

کنترل اشتها

گندم سیاه یک منبع فوق‌العاده فلاونوئید است که باعث کاهش فشارخون و حفظ کلسترول خون می‌شود. نکته جالب توجه اینکه افرادی که روزانه گندم سیاه یا فراورده‌های آن را مصرف می‌کنند، کمتر به بیماری‌های مربوط به سنگ صفرا یا چربی پایین بدن مبتلا می‌شوند.

گندم سیاه دارای فیبر یکسان و منبعی بسیار غنی از غلات کامل است که باعث می‌شود کربوهیدرات به میزان متعادلی جذب بدن شود. تحقیقات انجام شده نشان می‌دهند افرادی که در رژیم غذایی خود از گندم سیاه استفاده می‌کنند  نسبت به افرادی که از غلات دیگر استفاده می‌کنند، رضایت بیشتری دارند.

مطالب مرتبط:

عوارض مصرف پودر پروتئین

1222223

هانی فود

مدیر و نویسنده

امروزه که سلامت هر نوع ماده خوراکی شرکتی، متأسفانه با دنیایی از شک و تردید روبه رو است. عموم جامعه ترجیح می دهند از مواد غذایی استفاده کنند که از سالم بودن آن اطمینان داشته باشند. استفاده از مواد صنعتی و مصنوعی جهت سود بیشتر توسط بسیاری از شرکت های تولید مواد غذایی، افکار عمومی را نسبت به مواد غذایی منفی نموده است. یکی از راه های برون رفت از این تردید تهیه مواد غذایی سالم و ارگانیک است. شرکت هانی فود با هدف گسترش فرهنگ تغذیه سالم بنیان نهاده شده است.

فهرست مطالب

شبکه های اجتماعی :

تمامی هزینه های ارسال رایگان شد ((بمناسبت جشنواره بهاره فروش محصولات - تا 15 اردیبهشت 1403))