1222223
سبد خرید
فرنی کلاسیک با جو دوسر

فرنی کلاسیک با جو دوسر

فرنی کلاسیک با جو دوسر یا یولاف یکی از بهترین و کامل‌ترین انواع غلات است که منبع بزرگی از ویتامین‌ها و مواد معدنی، فیبر و آنتی‌اکسیدان‌ها محسوب می‌شود. این ماده که بیشتر به صورت پرک یا بلغور عرضه می‌شود، فواید زیادی برای سلامتی و کمک به درمان بیماری‌ها دارد. شواهد علمی و بالینی زیادی منتشر شده است که چاقی را با افزایش خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر، فشار خون بالا، مقاومت به انسولین و دیابت نوع 2 مرتبط می‌کند. همچنین، اضافه وزن در طول عمر فرد نیز با ایجاد آرتروز زانو مرتبط است. علاوه بر این، بافت‌های سلولیت (چربی) ترکیبات بیوشیمیایی تولید می‌کنند.

پیشنهاد خرید

قیمت و خرید دانه چیا

۰ تومان۱۵۰.۰۰۰ تومانجهت خرید اینجا کلیک کنید

مواد لازم فرنی کلاسیک با جو دوسر

۸ قاشق چایخوری جو دوسر پرک خرد (معادل ۸۰ گرم)

پیشنهاد مطالعه:  اوتمیل صبحانه

۵۰۰ میلی لیتر شیر کامل یا کم چرب یا آب

نمک دریا یددار به مقدار لازم

۲ قاشق چایخوری شکر قهوه‌ای

دستور پخت

جو دوسر پرک، شیر کامل و نمک دریا را با یکدیگر بجوشانید و بعد از روی اجاق برداشته و درب ظرف را به مدت ۳ الی ۴ دقیقه بگذارید. شما عزیزان هانی فودی میتوانید جو دوسر پرک را از سایت هانی فود خریداری کرده و مصرف کنید و به سلیقه خود می‌توانید آن را تزیین کنید.

مطالب مرتبط:

فرنی کینوا

1222223

هانی فود

مدیر و نویسنده

امروزه که سلامت هر نوع ماده خوراکی شرکتی، متأسفانه با دنیایی از شک و تردید روبه رو است. عموم جامعه ترجیح می دهند از مواد غذایی استفاده کنند که از سالم بودن آن اطمینان داشته باشند. استفاده از مواد صنعتی و مصنوعی جهت سود بیشتر توسط بسیاری از شرکت های تولید مواد غذایی، افکار عمومی را نسبت به مواد غذایی منفی نموده است. یکی از راه های برون رفت از این تردید تهیه مواد غذایی سالم و ارگانیک است. شرکت هانی فود با هدف گسترش فرهنگ تغذیه سالم بنیان نهاده شده است.

فهرست مطالب

شبکه های اجتماعی :

تمامی هزینه های ارسال رایگان شد ((بمناسبت جشنواره بهاره فروش محصولات - تا 15 اردیبهشت 1403))