1222223
سبد خرید
لوبیا سیاه برای درمان کم خونی

لوبیا سیاه برای درمان کم خونی

خواص لوبیا سیاه برای درمان کم خونی را دست کم نگیرید! این دانه سیاه مغذی تاثیر فوق‌العاده‌ای در بهبود فرایند گردش خون داشته در عین حال خطر ابتلا به بیماری کم‌خونی به خصوص در دختران، زنان باردار و شیرده را کاهش می‌دهد. لوبیای سیاه به سادگی می‌تواند در رژیم غذایی شما قرار گرفته و بدن شما را در طول انجام فعالیت‌های سنگین ورزشی، مقاوم نگه دارد.

خواص لوبیای سیاه در درمان بیماری کم خونی

یکی دیگر از خواص شگفت‌انگیز لوبیای سیاه، کمک به عملکرد بهتر ماهیچه‌های قلب است. مصرف منظم این دانه سیاه و مغذی کلسترول خون را کاهش داده همچنین باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود.

لوبیای سیاه و کم خونی

به طور کلی خوردن غذاهای سرشار از اسیدهای آمینه و ویتامین عملکرد دستگاه گوارش را بهبود داده و ایمنی بدن را تقویت می‌کند. پزشکان توصیه می‌کنند افراد مبتلا به بیماری دیابت نوع 2 از غذاهای کم قند مانند لوبیای سیاه استفاده کنند. البته این نکته را فراموش نکنید که عده از متخصصان این ماده مغذی را سخت‌ترین ماده برای معده می‌دانند. بنابراین اگر مشکل معده یا روده دارید، توصیه می‌کنیم از این ماده غذایی استفاده نکرده یا آن را به طور کامل بپزید.

پیشنهاد مطالعه:  خواص دانه چیا برای زنان | خواص دانه چیا برای تنبلی تخمدان

تاثیر لوبیای سیاه در درمان بیماری نقرس

لوبیای سیاه یکی از مواد غذایی سرشار از ویتامین و ریزمغذی است که بدن ما را در برابر ابتلا به بیماری نقرس محافظت می‌کند.  بسیاری از مردم جهان لوبیای سیاه را همراه گوشت دودی مصرف می‌کنند زیرا ساختار متراکمی داشته و طعم آن در کنار غذاهای دیگر فوق‌العاده است.

جالب است بدانید لوبیای سیاه به دلیل وجود کربوهیدرات، فیبر غذایی، اسیدهای اشباع شده، پروتئین‌ها و… از ابتلا به انواع بیماری سرطان جلوگیری می‌کند. کم خونی اصطلاحی است که این روزها درباره آن مطالب در روزنامه‌ها خوانده یا از زبان متخصصین می‌شنویم. زمانی که میزان سلول‌ها و هموگلوبین خود کاهش پیدا می‌کند، اصطلاحاً دچار کم‌خونی یا آنمی شده‌ایم. در حال حاضر میلیون‌ها نفر در سراسر جهان از این بیماری رایج رنج می‌برند.

پیشنهاد مطالعه:  خواص دانه چیا در درمان تیروئید کم‌کار

گاهی اوقات کم خونی با مصرف داروهای شیمیایی به راحتی کنترل می‌شود اما گاهی اوقات شدت بیماری به قدری زیاد است که درمان‌های دارویی هم به راحتی جواب نمی‌دهند. در این مواقع بهتر است سراغ درمان‌های گیاهی مثلاً استفاده از مواد مغذی و طبیعی مانند لوبیای سیاه برویم.

معجزه درمان کم خونی با لوبیای سیاه

در ادامه دستور یک معجون کاربردی با لوبیا سیاه برای درمان کم خونی و فقر آهن را به شما معرفی می‌کنیم تا با تهیه این معجون احتمال ابتلا به این بیماری را کاهش دهید:

مواد لازم برای تهیه معجون توت فرنگی و لوبیای سیاه

10 عدد توت فرنگی تازه

225 گرم لوبیای سیاه

همانطور که می‌دانید لوبیای سیاه منبعی غنی از اسید فولیک همراه منیزم است که باعث تولید گلبول‌های قرمز خون و تنظیم فشار می‌شود. از طرفی توت فرنگی تازه هم سرشار از منیزیم، اسید فولیک، ویتامین C و… می‌باشد که علاوه بر دفع سموم بدن، آن را شاداب و سرزنده نگه می‌دارد.

پیشنهاد مطالعه:  تاثیر جودوسر در درمان بیماری سرطان

طرز تهیه معجون

ابتدا لوبیای سیاه را داخل یک قابلمه آب ریخته و آن را روی حرارت قرار دهید تا جوش بیاید. بعد خنک شدن توت فرنگی‌های تازه را به آن اضافه کرده و در مخلوط‌کن میکس کنید تا اسموتی مورد نظرتان کاملاً آماده شود. در این مرحله کافیست روزی یک لیوان از این معجون عالی بنوشید تا کم‌خونی شما در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

با توجه به مطالب گفته شده به نظر شما لوبیای سیاه در درمان بیماری‌های دیگر هم تاثیر دارد؟ نظرات خود را با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید. برای سفارش لوبیا سیاه کافیست با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همراهتان هستیم.

مطالب مرتبط:

خوراک چیلی گیاهی با لوبیا سیاه

1222223

هانی فود

مدیر و نویسنده

امروزه که سلامت هر نوع ماده خوراکی شرکتی، متأسفانه با دنیایی از شک و تردید روبه رو است. عموم جامعه ترجیح می دهند از مواد غذایی استفاده کنند که از سالم بودن آن اطمینان داشته باشند. استفاده از مواد صنعتی و مصنوعی جهت سود بیشتر توسط بسیاری از شرکت های تولید مواد غذایی، افکار عمومی را نسبت به مواد غذایی منفی نموده است. یکی از راه های برون رفت از این تردید تهیه مواد غذایی سالم و ارگانیک است. شرکت هانی فود با هدف گسترش فرهنگ تغذیه سالم بنیان نهاده شده است.

فهرست مطالب

شبکه های اجتماعی :

تمامی هزینه های ارسال رایگان شد ((بمناسبت جشنواره بهاره فروش محصولات - تا 15 اردیبهشت 1403))