1222223
سبد خرید
ماسک لایه بردار و شفاف کننده

ماسک لایه بردار و شفاف کننده

پیشنهاد خرید

قیمت و خرید دانه چیا

۰ تومان۱۵۰.۰۰۰ تومانجهت خرید اینجا کلیک کنید

دستورالعمل‌های ماسک لایه بردار و شفاف کننده

امروزه با وجود آلودگی هوا وجود ماسک‌ها بسیار محبوب شده است. بسیاری از بانوان برای بهتر کردن ظاهر پوست خود از ماسک‌های خانگی و صنعتی استفاده می‌کنند که می‌تواند بخش عمده‌ای از ویتامین‌های پوست را تامین نماید. به یاد داشته باشید که برای اثر بخشی هرگونه ماسک خانگی یا صنعتی باید به صورت متداول از آن استفاده نمایید و هفته‌ای یک الی دوبار از آن استفاده نمایید. در این مقاله چند نمونه ماسک لایه بردار و شفاف کننده قرار گرفته است.

لایه بردار صورت

احساس خشکی پوست

یکی از آزاردهنده‌ترین موارد برای پوست خشکی پوست می‌باشد. برای خشکی پوست راه حل‌ها و ماسک‌هایی وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده نمایید. به یاد داشته باشید ماسک‌های زیر را به راحتی می‌توانید برای انواع پوست امتحان نمایید.

ماسک صورت آووکادو، موز و عسل

این ماسک فوق‌العاده مرطوب کننده است! آووکادو حاوی مقادیر زیادی مواد معدنی به علاوه ویتامین های B و E است و عسل یک مرطوب کننده است (رطوبت را به پوست شما می‌کشد) و به کاهش التهاب کمک می‌کند. ½ آووکادوی له شده، ½ موز له شده و 1 قاشق چایخوری عسل (ترجیحاً خام، ارگانیک و فیلتر نشده) را با هم مخلوط کنید تا مخلوط شوند. روی صورت و گردن خود بمالید و بگذارید 15 تا 20 دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشویید.

ماسک عسل، اسانس و روغن بادام

روغن بادام فوق‌العاده مغذی است و به راحتی جذب پوست می‌شود. روغن‌های ضروری – علاوه بر بویی باورنکردنی – دارای خواص درمانی مختلفی هستند. 2 قاشق غذاخوری عسل خام و فیلتر نشده را با 2 قاشق غذاخوری روغن بادام و 2 قطره اسانس 100 درصد خالص ترکیب کنید- مورد علاقه من گل رز، اسطوخودوس، لیمو و شمعدانی است. روی پوست ماساژ دهید و بگذارید 15 دقیقه بماند. با آب گرم بشویید.

پیشنهاد مطالعه:  جو دوسر پرک: راز زیبایی و جوانی

ماسک زرده تخم مرغ، عسل و روغن بادام

زرده تخم مرغ به پوست رطوبت می‌بخشد و به همین ترتیب روغن بادام و عسل مغذی را به پوست می‌رساند. 2 زرده تخم مرغ، 2 قاشق غذاخوری عسل و 3 قطره روغن بادام را با هم ترکیب کنید. مخلوط را روی صورت و گردن بمالید و بگذارید 20 دقیقه بماند. شستشو با آب گرم.

ماسک سفیده تخم مرغ، عسل و آب لیمو

سفیده تخم مرغ منافذ را سفت می‌کند و پوست را به طور موقت بهبود می‌بخشد، در حالی که آب لیمو می‌تواند به روشن شدن رنگ‌ها کمک کند و به عنوان یک ضد عفونی کننده طبیعی عمل می‌کند. 1 عدد سفیده تخم مرغ را بزنید تا سفت شود و سپس با 1 قاشق چایخوری عسل و 1 قاشق چایخوری آب لیمو ترکیب کنید. روی پوست بمالید و بگذارید 15 تا 20 دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشویید. توجه: آب لیمو می‌تواند پوست شما را بسوزاند، بنابراین بیش از 1 قاشق چایخوری استفاده نکنید و این ماسک را بیش از 15 تا 20 دقیقه نگذارید.

ماسک با عسل و آبلیمو

ماسک گوجه فرنگی لایه بردار و شفاف کننده

گوجه فرنگی حاوی مقادیر زیادی ویتامین، مواد معدنی و آنتی اکسیدان است و همچنین دارای خواص قابض طبیعی است که به از بین بردن چربی اضافی و تصفیه منافذ کمک می کند. 1 گوجه فرنگی رسیده، 1 قاشق چایخوری آب لیمو و 1 قاشق غذاخوری بلغور جو دوسر را در مخلوط کن مخلوط کنید تا خمیری به دست آید. روی پوست بمالید. بگذارید 10 دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشویید.

پیشنهاد مطالعه:  ماسک جودوسر از بین برنده لک صورت

ماسک سفیده تخم مرغ و هلو

هلو یک میوه تابستانی عالی است، نه تنها خوشمزه است، بلکه حاوی اسیدهای آلفا هیدروکسی طبیعی است که پوست را لایه برداری و پاکسازی می‌کند. آنها سرشار از ویتامین A و C نیز هستند. 1/2 هلو رسیده و پوره شده را با 1 سفیده تخم مرغ و در صورت نیاز کمی آب مخلوط کنید تا به روند مخلوط کردن کمک کند. روی پوست بمالید و بگذارید 20 دقیقه بماند. سپس آبکشی کنید.

ماسک کدو تنبل و ماست

بنابراین ظاهرا آدرینا پاتریج از طرفداران پر و پا قرص ماسک‌های کدو تنبل است – و این نشان می‌دهد که پوست او شگفت انگیز به نظر می‌رسد! کدو تنبل سرشار از اسیدهای لایه بردار و آنتی اکسیدان است و ماست ساده حاوی اسید لاکتیک (که یک لایه بردار طبیعی است) است. 4 قاشق غذاخوری تفاله کدو تنبل پوره شده، 2 قاشق چایخوری عسل و 4 قاشق غذاخوری ماست ساده را با هم ترکیب کنید. روی صورت و گردن بمالید و بگذارید 15 تا 20 دقیقه بماند. شستشو با آب گرم.

ماسک زردچوبه، جو، عسل و ماست برای ماسک لایه بردار و شفاف کننده

(مواظب باشید با این یکی لباس هایتان لک نشود! اما زردچوبه صورتتان را لکه نمی‌کند). زردچوبه شگفت انگیز است – دارای خواص پاک کنندگی طبیعی است که پوست را روشن می‌کند و یک ضد التهاب قوی است. علاوه بر استفاده از آن در این ماسک صورت، آن را روی همه چیز از سالاد گرفته تا تخم‌مرغ و هوموس می‌پاشم. بلغور جو دوسر صاف و تسکین دهنده است، عسل رطوبت را اضافه می‌کند (به علاوه یک عامل ضد باکتری طبیعی است) و ماست لایه برداری می‌کند. 1 قاشق چایخوری پودر زردچوبه، 3 قاشق غذاخوری جو آسیاب شده (از مخلوط کن)، 1 قاشق غذاخوری عسل و 2 قاشق غذاخوری ماست را با هم ترکیب کنید. به صورت خمیری مخلوط کنید و بسته به قوام، عسل یا جو دوسر بیشتری اضافه کنید. روی پوست بمالید و بگذارید 10-15 دقیقه بماند. با آب گرم بشویید.

پیشنهاد مطالعه:  تاثیر پروتئین وی در ریزش مو

آب لیمو، عسل و شکر قهوه‌ای

1/2 فنجان شکر قهوه ای، 1 قاشق غذاخوری روغن جوجوبا، 1 قاشق غذاخوری روغن بادام، 1 قاشق غذاخوری آب لیمو و 2 قاشق غذاخوری عسل را با هم ترکیب کنید. مخلوط کنید و به آرامی ماسک لایه بردار و شفاف کننده را روی پوست ماساژ دهید. آبکشی کنید.

شکر قهوه‌ای و روغن نارگیل ماسک لایه بردار و شفاف کننده

این به اندازه کافی برای خوردن خوب است! و اگر مقدار کمی به دهان شما راه پیدا کند (البته به طور تصادفی)، جای نگرانی نیست – کاملاً طبیعی است! شکر یک اسید گلیکولیک طبیعی است و به لایه برداری پوست مرده و خشک کمک می‌کند و روغن نارگیل یک مرطوب کننده فوق‌العاده است. 4 قاشق غذاخوری شکر و 1 قاشق غذاخوری روغن نارگیل ذوب شده (خنک شده) را با هم ترکیب کنید. با هم مخلوط کرده و به صورت خمیر درآیند و به آرامی روی پوست بمالید. آبکشی کنید.

مطالب مرتبط:

4 ماسک صورت با چیا

1222223

هانی فود

مدیر و نویسنده

امروزه که سلامت هر نوع ماده خوراکی شرکتی، متأسفانه با دنیایی از شک و تردید روبه رو است. عموم جامعه ترجیح می دهند از مواد غذایی استفاده کنند که از سالم بودن آن اطمینان داشته باشند. استفاده از مواد صنعتی و مصنوعی جهت سود بیشتر توسط بسیاری از شرکت های تولید مواد غذایی، افکار عمومی را نسبت به مواد غذایی منفی نموده است. یکی از راه های برون رفت از این تردید تهیه مواد غذایی سالم و ارگانیک است. شرکت هانی فود با هدف گسترش فرهنگ تغذیه سالم بنیان نهاده شده است.

فهرست مطالب

شبکه های اجتماعی :

تمامی هزینه های ارسال رایگان شد ((بمناسبت جشنواره بهاره فروش محصولات - تا 15 اردیبهشت 1403))