1222223
سبد خرید
ناگت مرغ با دانه چیا

ناگت مرغ با دانه چیا

دانه چیا یک شبه غلات است، اما فیبر بسیار زیادی دارد و البته نوع فیبر موجود در دانه چیا، با فیبری که در نشاسته و سایر انواع کربوهیدرات‌ها وجود دارد متفاوت است. دانه چیا از دسته گیاهان خوراکی است و در کشور مکزیک، بومی محسوب می‌شود. مصرف دانه چیا برای لاغری بسیار معروف شده است. این دانه‌ها زمانی که در فضای مایع قرار می‌گیرند حالت ژله‌ای پیدا کرده و حجم آن‌ها افزایش پیدا می‌کند. برای تهیه ناگت مرغ با دانه چیا همراه ما باشید.

32

مواد لازم ناگت مرغ با دانه چیا

نیم کیلو سینه مرغ (بدون پوست و استخوان، خرد شده و پخته شده)

۳/۴ فنجان تخم کتان

پیشنهاد مطالعه:  طرز تهیه اوتمیل برای چاقی جهت مدیریت چاقی

۱/۴ فنجان دانه چیا

۱/۴ فنجان پنیر پارمزان رنده شده

یک قاشق چایخوری نمک دریا

یک قاشق چایخوری آویشن

نصف قاشق چایخوری ریحان خرد شده

۲ حبه سیر

۲ عدد تخم مرغ

خرید دانه چیا

طرز تهیه

ابتدا فر را با ۲۰۰ درجه سانتیگراد روشن کنید. در ظرفی متوسط تخم کتان، دانه چیا، پنیر پارمزان رنده شده، نمک دریا، ریحان و سیر خرد شده را با هم مخلوط کنید. در یک ظرف دیگر تخم مرغ‌ها را شکسته و با هم مخلوط کنید.

مرغ‌های خرد شده را به مخلوط تخم مرغ‌ها اضافه کنید، سپس در مخلوط دانه چیا بغلتانید و داخل سینی فرر قرار دهید. ناگت‌ها را به مدت ۳۰ دقیقه داخل فر بگذارید تا خوب پخته شود. به دلخواه به جای مرغ می‌توانید از گوشت بوقلمون استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه:  فلافل با گندم سیاه

مطالب مرتبط:

کوفته قلقلی با گندم سیاه

1222223

هانی فود

مدیر و نویسنده

امروزه که سلامت هر نوع ماده خوراکی شرکتی، متأسفانه با دنیایی از شک و تردید روبه رو است. عموم جامعه ترجیح می دهند از مواد غذایی استفاده کنند که از سالم بودن آن اطمینان داشته باشند. استفاده از مواد صنعتی و مصنوعی جهت سود بیشتر توسط بسیاری از شرکت های تولید مواد غذایی، افکار عمومی را نسبت به مواد غذایی منفی نموده است. یکی از راه های برون رفت از این تردید تهیه مواد غذایی سالم و ارگانیک است. شرکت هانی فود با هدف گسترش فرهنگ تغذیه سالم بنیان نهاده شده است.

فهرست مطالب

شبکه های اجتماعی :

تمامی هزینه های ارسال رایگان شد ((بمناسبت جشنواره بهاره فروش محصولات - تا 15 اردیبهشت 1403))