1222223
سبد خرید
کوکو کینوا و زیره

کوکو کینوا و زیره

کینوا منبع خوبی از پروتئین برای افرادی است که رژیم غذایی گیاهی دارند. افرادی که از رژیم غذایی گیاهی پیروی می‌کنند باید منابع غیر حیوانی پروتئین را پیدا کنند تا اطمینان حاصل کنند که به اندازه کافی آن را دریافت کرده‌اند. یک فنجان کینوا پخته شده با وزن 185 گرم، حاوی 8.14 گرم پروتئین است. پروتئین‌های موجود در کینوا طیف گسترده‌ای از آمینو اسیدها را ارائه می‌دهند. اسیدهای آمینه برای حمایت از رشد عضلات و تقویت سیستم ایمنی حیاتی هستند و خوشبختانه کینوا منبع غنی از این اسیدهای آمینه است. با ما باشید برای تهیه کوکو کینوا و زیره.

پیشنهاد خرید

ادویه کاری

۰ تومان۴۰.۰۰۰ تومانجهت خرید اینجا کلیک کنید

مواد لازم برای کوکو کینوا و زیره

آب                                  1 فنجان

کینوا، شسته شده                  1/2 فنجان

پیشنهاد مطالعه:  تفاوت دانه چیا و تخم شربتی

هویج متوسط                       1 عدد

کنسرو لوبیا                       1 فنجان

خرده نان پانکو                 1/4 فنجان

پیازچه، خرد شده              3 عدد

تخم مرغ بزرگ                 1 عدد

زیره                               3 قاشق چایخوری

نمک                              1/4 قاشق چایخوری

فلفل سیاه                      1/8 قاشق چایخوری

روغن زیتون                   2 قاشق غذاخوری

دستور پخت

اول: در یک قابلمه کوچک آب ریخته و آب را بجوشانید. کینوا را اضافه کنید. حرارت را کاهش دهید و روی آن را به مدت 12 تا 15 دقیقه بپوشانید (تا زمانی که آب جذب شود). سپس کینوا پخته شده را از روی حرارت برداشته و کنار بگذارید.

دوم: در همین حال، هویج را رنده کنید و همراه با لوبیا در غذاساز بریزید. مخلوط را به یک کاسه بزرگ منتقل کنید. کینوا پخته شده، خرده نان، پیازچه، تخم مرغ و ادویه را به هویج و لوبیا خرد شده اضافه کرده و با یکدیگر ترکیب کنید.

پیشنهاد مطالعه:  جودوسر برای چاقی صورت

سوم: در یک ماهیتابه بزرگ و نچسب روغن زیتون بریزید و مواد را به شکل کتلت یا کوکو در آورده و کمی به آن فلفل سیاه اضافه کرده و با حرارت متوسط بپزید (3-4 دقیقه برای هر طرف کافی است). سپس با دورچین دلخواه سرو کنید.

مطالب مرتبط:

پودر پروتئین برای ورزشکاران

1222223

هانی فود

مدیر و نویسنده

امروزه که سلامت هر نوع ماده خوراکی شرکتی، متأسفانه با دنیایی از شک و تردید روبه رو است. عموم جامعه ترجیح می دهند از مواد غذایی استفاده کنند که از سالم بودن آن اطمینان داشته باشند. استفاده از مواد صنعتی و مصنوعی جهت سود بیشتر توسط بسیاری از شرکت های تولید مواد غذایی، افکار عمومی را نسبت به مواد غذایی منفی نموده است. یکی از راه های برون رفت از این تردید تهیه مواد غذایی سالم و ارگانیک است. شرکت هانی فود با هدف گسترش فرهنگ تغذیه سالم بنیان نهاده شده است.

فهرست مطالب

شبکه های اجتماعی :

عدم افزایش قیمت ها (1402) + رایگان شدن هزینه های ارسال [فقط تا 15 اردیبهشت فرصت دارید]
+ +