1222223
سبد خرید
کیک آرد جو دوسر

کیک آرد جو دوسر

بلغور جو دوسر یک ماده غلاتی بسیار مقوی، مغذی و سالم است که می‌توانید با استفاده از آن یک کیک دسر بسیار خوشمزه درست کنید. طرز تهیه آن بسیار راحت و آسان می‌باشد. پس شما نیز می‌توانید بدون دردسر با برخی از مواد ساده نمونه این کیک خانگی مقوی و سالم را درست کنید. کیک آرد جو دوسر عالی برای گیاه خواران طرفدار کیک نیز عالی می‌باشد، چرا که فاقد شکر تصفیه شده و بدون گلوتن است.

پیشنهاد خرید

قیمت و خرید دانه چیا

۰ تومان۱۵۰.۰۰۰ تومانجهت خرید اینجا کلیک کنید

مواد لازم برای پخت کیک آرد جو دوسر رژیمی

شکر بدون قند کامور        1 الی 2 قاشق غذاخوری

آرد جو                        1 پیمانه

وانیل                          1 قاشق مربا خوری

کره                            2 قاشق غذا خوری

روغن مایع                   یک سوم پیمانه

پیشنهاد مطالعه:  ماچا لته هلو

شیر                           یک فنجان کوچک

تخم مرغ                    2 عدد

بکینگ پودر                2 قاشق مربا خوری

دستور پخت کیک

مرحله اول: در ابتدا روغن جامد، شکر بدون قند (این شکر با شیرین کننده ایزومالت تهیه شده که شیرین کنندگی آن 2 برابر شکر معمولی می‌باشد از این رو در مصرف آن زیاده روی نشود چون در این صورت مزه تلخی ایجاد می‌کند) و روغن مایع را به مدت 2-3 دقیقه با همزن هم مخلوط می‌کنیم تا حالت خامه‌ای و یکدست ایجاد شود، بعد شیری که هم دمای محیط شده را کم کم اضافه می‌کنیم و با دور کند همزن مخلوط میکنیم تا باز حالت خامه‌ای ایجاد شود.

مرحله دوم: در این جا تخم مرغ‌ها را اضافه کرده و 4 دقیقه مخلوط می‌کنیم، در حین مخلوط کردن وانیل را اضافه می‌کنیم. آرد، پودر سبوس و بکینگ پودر را با هم الک کرده و 2-3 مرتبه به مواد خود اضافه می‌کنیم. قالب خود را چرب کرده و مواد را با قیف داخل قالب ریخته، جو پرک را جهت تزیین روی مواد ریخته و داخل فری که از قبل گرم شده با دمای 180 درجه به مدت 20 الی 25 دقیقه می‌پزیم.

پیشنهاد مطالعه:  طرز تهیه پلو لوبیا سیاه با مرغ

کیک جو شما آماده است می‌توانید در صبحانه، عصرانه و میان وعده‌های خود از آن استفاده کنید و از آنجاییکه در آن از شکر بدون قند کامور استفاده شده این کیک شیرین است ولی باعث افزایش قند خون شما نمی‌شود، از این رو افراد دیابتی و دارای رژیم غذایی می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

مطالب مرتبط:

سوپ آمارانت

1222223

هانی فود

مدیر و نویسنده

امروزه که سلامت هر نوع ماده خوراکی شرکتی، متأسفانه با دنیایی از شک و تردید روبه رو است. عموم جامعه ترجیح می دهند از مواد غذایی استفاده کنند که از سالم بودن آن اطمینان داشته باشند. استفاده از مواد صنعتی و مصنوعی جهت سود بیشتر توسط بسیاری از شرکت های تولید مواد غذایی، افکار عمومی را نسبت به مواد غذایی منفی نموده است. یکی از راه های برون رفت از این تردید تهیه مواد غذایی سالم و ارگانیک است. شرکت هانی فود با هدف گسترش فرهنگ تغذیه سالم بنیان نهاده شده است.

فهرست مطالب

شبکه های اجتماعی :

تمامی هزینه های ارسال رایگان شد ((بمناسبت جشنواره بهاره فروش محصولات - تا 15 اردیبهشت 1403))