1222223
سبد خرید
کینوا راه آسان برای ترشح طبیعی تستوسترون

کینوا راه آسان برای ترشح طبیعی تستوسترون

کینوا راه آسان برای ترشح طبیعی تستوسترون با افزایش سن ممکن است کیفیت سلامت شما نیز شروع به کاهش نمایید. به صورت طبیعی با افزایش سن بدن دیگر توان قبل را ندارد.

سلامت تستوسترون در مردان نیز بعد از سن 40 سالگی روند کاهشی دارد. در کنار کاهش تستوسترون، میل جنسی نیز رو به تغییر است.

پیشنهاد خرید

قیمت و خرید نخود سیاه

۰ تومان۱۰۰.۰۰۰ تومانجهت خرید اینجا کلیک کنید

کینوا راه آسان برای ترشح طبیعی تستوسترون

در طول این بازه‌ی سنی توانایی بدن برای نعوض کاهش یافته و در نتیجه اعتماد به نفس شما رو به کاهش است. با رعایت یک برنامه‌ی رژیم مناسب برای خود به راحتی می‌توانید این مشکل را برطرف نمایید.

کاهش میل جنسی

پیشنهاد خرید

نمک صورتی هیمالیا

۰ تومان۱۰۰.۰۰۰ تومانجهت خرید اینجا کلیک کنید

علت کاهش میل جنسی

پزشکان معتقدند که کینوا راه آسان برای ترشح طبیعی تستوسترون و مصرف غذاهای گوشتی، قندهای تصفیه شده و فراوری شده به راحتی می‌تواند مقدار کلسترول LDL و تری گلسیرید را در بدن افزایش دهد. بعد از افزایش این مواد حرکت آن‌ها به سمت رگ‌ها آغاز می‌شود. در زمان حرکت به راحتی به رگها می‌چسبند و رسوب این مواد آغاز می‌شود. رسوب کردن این مواد به راحتی می‌تواند قطر رگ را افزایش دهد. و افزایش قطر رگ‌ها می‌تواند برای شما بسیار زیان‌آور باشد. نکته‌ی مهم این است که امروزه ما مقدار زیادی نان و گوشت را مصرف می‌کنیم که این مواد غذایی حاوی مقادیر زیادی چربی و تری گلیسیرید می‌باشد. کینوا به راحتی می‌تواند به شما کمک کند.

پیشنهاد مطالعه:  خواص و مضرات باکویت

رفع اختلالات جنسی

آیا شما هم با اختلال نعوض مواجه شده‌اید؟ آیا مقدار تستوسترون در بدن شما نیز رو به کاهش است؟ پس این قسمت را مطالعه نمایید. برای رفع این مشکل در بدن باید غذاهای حاوی آنتی اکسیدان را مصرف نمایید. بهتر است از مواد مغذی حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی استفاده نمایید. کینوا به راحتی می‌تواند این مواد مغذی را برای بدن شما تعمین و تقویت تستوسترون را به همراه داشته باشد.

پیشنهاد خرید

قیمت و خرید دانه چیا

۰ تومان۱۵۰.۰۰۰ تومانجهت خرید اینجا کلیک کنید

کینوا راه آسان برای درمان

یکی از مواد مهمی که به عنوان غله مورد مصرف قرار می‌گیرد کینوا می‌باشد. تاریخچه‌ی کینوا به این صورت است که یک گیاه در دسته‌ی تاج خروسان و یکی از نزدیکترین غلات به خانواده اسفناج‌ها می‌باشد. از ویژگی‌های مهم این غلات افزایش میل جنسی و قدرت جنسی می‌باشد. علت آن مواد مغذی است که در کینوا قرار دارد. روی، فیبر و منیزیم به راحتی می‌تواند تستوسترون را در بدن تولید کند. به یاد داشته باشید که کینوا حاوی فیبر می‌باشد. فیبر به راحتی می‌تواند درصد وجود تری گلیسیرید و کلسترول LDL را در بدن تنظیم کند و از بروز نعوظ در بدن جلوگیری نمایید. مواد معدنی زیر به راحتی می‌توانند باعث ترشح تستوسترون شوند. (خرید آرد پروتئین کینوا)

پیشنهاد مطالعه:  درمان یبوست با جودوسر

روی

یکی از مهم‌ترین مواد معدنی که تقویت کننده ایمنی بدن می‌باشد و به راحتی می‌تواند ترشح تستوسترون را به همراه داشته باشد روی است. ورزشکاران باید روزانه 3 میلی‌گرم مکمل روی را استفاده نمایید. به یاد داشته باشید که اگر ورزشکار هستید باید مقدار روی را در ماه‌های بعد افزایش دهید. همچنین روی به راحتی می‌تواند سیستم بدن را تمیز کند. مصرف کینوا به راحتی می‌تواند روی بدن شما را تعمین نمایید.

منیزیم

منیزیم به راحتی می‌تواند تستوسترون راه به تستوسترون آزاد تبدیل نماید به همین دلیل تقویت قوای جنسی را به همراه دارد. پزشکان متعقدند که مردان برای تولید اسپرم باید از تستوسترون آزاد استفاده نمایند. نکته‌ی مهم این است که کینوا منبع غنی است منیزیم است که به راحتی توانسته تولید تستوسترون را میسر سازد.

پیشنهاد مطالعه:  گندم سیاه برای دیابت

آمینواسید

در علم پزشکی اسیدهای چرب به عنوان امینو اسید شناخته می‌شود. به صورت طبیعی بدن قادر به ساخت آمینو اسید است. اما نکته‌ی مهم این است که برای دریافت آمینواسیدهای ضروری بدن باید رژیم غذایی مناسبی را رعایت نمایید. مطالعات پزشکی نشان داده است که مصرف کینوا به راحتی می‌توانند اسیدهای امینه را تأمین کرده و تأمین این ماده معدنی به راحتی می‌تواند افزایش تستوسترون را به همراه داشته باشد.

همانطور که گفته شد برای افزایش اسپرم باید تستوسترون ازاد وجود داشته باشد پس به راحتی می‌تواند اختلالات جنسی را کنترل نماید. کینوا دارای اسید آمینه بوده است و در کنار آن به راحتی می تواند پروتئین بدن را تأمین کرده و از آن بجای گوشت در رژیم خود استفاده کرد.

همانطور که گفته شد کینوا به راحتی می‌تواند مواد معدنی شما را تأمین نمایید پس برای رفع اختلالات جنسی خود از این ماده استفاده نمایید.

1222223

هانی فود

مدیر و نویسنده

امروزه که سلامت هر نوع ماده خوراکی شرکتی، متأسفانه با دنیایی از شک و تردید روبه رو است. عموم جامعه ترجیح می دهند از مواد غذایی استفاده کنند که از سالم بودن آن اطمینان داشته باشند. استفاده از مواد صنعتی و مصنوعی جهت سود بیشتر توسط بسیاری از شرکت های تولید مواد غذایی، افکار عمومی را نسبت به مواد غذایی منفی نموده است. یکی از راه های برون رفت از این تردید تهیه مواد غذایی سالم و ارگانیک است. شرکت هانی فود با هدف گسترش فرهنگ تغذیه سالم بنیان نهاده شده است.

فهرست مطالب

شبکه های اجتماعی :

تمامی هزینه های ارسال رایگان شد ((بمناسبت جشنواره بهاره فروش محصولات - تا 15 اردیبهشت 1403))