1222223
سبد خرید
خواص کینوا در درمان بیماری ایدز

خواص کینوا در درمان بیماری ایدز

یکی از خواص مهم کینوا، درمان بیماری ایدز است. معمولاً برای درمان بیماری ایدز تغذیه مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است. خوردن مواد مغذی یکی از راه‌های تامین سلامت بدن است. بدن شما برای ایجاد تعادل به میزان مناسبی چربی، پروتئین، ویتامین و کربوهیدرات نیاز دارد. بسیاری از افراد مبتلا به بیماری ایدز برای مقابله با این بیماری با یک چالش غذایی بزرگ مواجه هستند.

پیشنهاد خرید

پودر سیر

۰ تومان۳۰.۰۰۰ تومانجهت خرید اینجا کلیک کنید

آشنایی با خواص کینوا در درمان بیماری ایدز

توجه به غذای بیماران مبتلا به ایدز یکی از امور مهم و حساس تلقی می‌شود. داشتن یک رژیم سرشار از سبزیجات، میوه‌ها و پروتئین می‌تواند در درمان این بیماری بسیار موثر باشد. کینوا تمام نیازهای بدن شما را تامین و انرژی مورد نیاز برای انجام فعالیت‌های روزانه را در اختیار شما قرار می‌دهد.

پیشنهاد مطالعه:  کینوا راه آسان برای ترشح طبیعی تستوسترون

مواد موجود در کینوا

پروتئین موجود در کینوا، علاوه بر کمک به تقویت سیستم ایمنی بدن، به عضله‌سازی افراد هم کمک می‌کند. بنابراین افراد مبتلا به بیماری ایدز لازم است به طور روزانه مقدار مناسبی پروتئین دریافت کنند. این میزان برای مردان مبتلا به ایدز به صورت روزانه 100 الی 150 گرم و برای زنان مبتلا به این بیماری روزانه 80 الی 100 گرم است.

اگر بیمار علاوه بر ایدز دارای بیماری‌های کلیوی هم می‌باشد، نباید بیش از 15 الی 20 درصد پروتئین به صورت روزانه دریافت کند زیرا دریافت بیش از اندازه پروتئین می‌تواند منجر به ایجاد استرس یا تشنج در بیمار شود. سعی کنید در رژیم غذایی افراد مبتلا به بیماری ایدز از گوشت‌های کم چرب مانند سینه مرغ، ماهی، محصولات لبنی کم چرب یا گوشت گاو بدون چربی استفاده کنید. یک راه دیگر برای دریافت بدون دردسر پروتئین، استفاده از دانه شگفت‌انگیز کینوا است.

پیشنهاد مطالعه:  ماچا لته هلو

هر دانه کینوا سرشار از مواد معدنی بسیار همچنین کلسیم و منیزیم است. بنابراین یک منبع غنی و سرشار از انرژی برای افراد مبتلا به بیماری ایدز می‌باشد. از طرفی کینوا نقش مهمی در سلامت استخوان‌ها، عملکرد اعصاب بدن و سلامت قلب داشته و خطر ابتلا به بیماری‌های دیابت، سرطان و سرطان روده را کاهش می‌دهد.

گاهی اوقات درمان‌های دارویی و استفاده از داروهای شیمیایی پاسخگوی مناسبی برای درمان بیماری ایدز نیستند. بنابراین استفاده از کینوا یا داروهای گیاهی می‌تواند درمان موثرتری برای بیماری ایدز فراهم کند. با مصرف کینوا می‌توانید از ابتلا به ویروس‌ها در امان بمانید. کینوا تنها ماده‌ای است که اسید آمینه لیزین دارد. بنابراین یک راه ویژه برای مقابله با انواع ویروس‌ها و جلوگیری از ابتلا به بیماری ایدز است.

خواص مصرف کینوا به جای آجیل

آجیل‌ها در دسته خوراکی‌های سالم دسته‌بندی می‌شوند. زمانی که شما مبتلا به عفونت‌های ویروسی بوده یا بیمار هستید، مصرف آجیل می‌تواند رشد ویروس در بدن شما را افزایش دهید حالا دلیل این پدیده چیست؟ دلیل آن وجود یک اسید آمینه به نام آرژنین در آجیل است. شما می‌توانید با مصرف کینوا، از بدن خود به صورت طبیعی در برابر ویروس‌های مختلف دفاع کنید.

پیشنهاد مطالعه:  مصرف جودوسر برای افراد دیابتی

در این مقاله از هانی فود سعی کردیم خواص کینوا در درمان بیماری ایدز را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید این دانه مغذی را از سایت هانی فود به نشانی honeyfood-co.com تهیه و استفاده کنید. همراه شما هستیم.

مطالب مرتبط:

کینوا در برابر جودوسر

1222223

هانی فود

مدیر و نویسنده

امروزه که سلامت هر نوع ماده خوراکی شرکتی، متأسفانه با دنیایی از شک و تردید روبه رو است. عموم جامعه ترجیح می دهند از مواد غذایی استفاده کنند که از سالم بودن آن اطمینان داشته باشند. استفاده از مواد صنعتی و مصنوعی جهت سود بیشتر توسط بسیاری از شرکت های تولید مواد غذایی، افکار عمومی را نسبت به مواد غذایی منفی نموده است. یکی از راه های برون رفت از این تردید تهیه مواد غذایی سالم و ارگانیک است. شرکت هانی فود با هدف گسترش فرهنگ تغذیه سالم بنیان نهاده شده است.

فهرست مطالب

شبکه های اجتماعی :

عدم افزایش قیمت ها (1402) + رایگان شدن هزینه های ارسال [فقط تا 15 اردیبهشت فرصت دارید]
+ +