1222223
سبد خرید
بهترین زمان مصرف اسپیرولینا

طلایی‌ترین(بهترین) زمان مصرف اسپیرولینا

بهترین زمان مصرف اسپیرولینا که به عنوان یک مکمل سلامتی و تندرستی محبوبیت پیدا می‌کند. این یک جلبک سبز آبی است که هم در آب شیرین و هم در آب شور یافت می‌شود.

اسپیرولینا به عنوان منبعی غنی از پروتئین، ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها، طیف وسیعی از فواید برای انسان از جمله تقویت سیستم ایمنی، بهبود سلامت قلب، پیشگیری از سرطان و حمایت از کاهش وزن دارد.

طلایی ترین زمان مصرف اسپیرولینا

پیشنهاد خرید

پودر ماچا

۰ تومان۱۲۵.۰۰۰ تومانجهت خرید اینجا کلیک کنید

نحوه زمان و نحوه مصرف اسپیرولینا

اسپیرولینا را می‌توان به روش‌های مختلفی مصرف کرد، اما یکی از محبوب‌ترین روش‌های مصرف اسپیرولینا به عنوان میان وعده صبح یا شب است. از آنجایی که یک غذای کاملاً طبیعی و سالم را نشان می‌دهد، می‌توانید با خیال راحت مقدار بیشتری را متناسب با نیازهای فردی خود مصرف کنید. در حالی که به طور طبیعی استفاده می‌شود، به آرامی مقدار آن را افزایش دهید.

بهترین مارک پودر اسپیرولینا

بهترین زمان مصرف اسپیرولینا بدین شکل است: در دو روز اول روزی 1 کپسول مصرف کنید. سپس برای دو روز آینده 2 کپسول در روز مصرف کنید. برای دو روز آینده، هر روز 3 کپسول اسپیرولینا مصرف کنید. برای روزهای متوالی قبل از این، که نیاز دارید، هر روز 4 کپسول مصرف کنید.

شما می‌توانید اسپیرولینا را هر زمان که برای شما مناسب است مانند قبل، در حین یا بعد از غذا مصرف کنید. قبل یا بعد از تمرین؛ یا زمانی که احساس تنبلی می‌کنید زیرا مشخص شده است که مواد غذایی غنی از پروتئین هوشیاری را افزایش می‌دهند و اسپیرولینا یکی از غنی‌ترین منابع غذایی کامل پروتئین است. (خرید فوری) 

پیشنهاد مطالعه:  سلامت دستگاه گوارش با مصرف این ماده غذایی | این دانه های کوچک مملو از فواید سلامتی

اسپیرولینا باید حداقل چهار ساعت قبل از خواب مصرف شود، اگرچه هر فردی می‌تواند شش قرص را در یک بار یا سه قرص سه بار در روز مصرف کند، و اکثر افراد گزارش می‌دهند که از هر رویکردی که استفاده می‌کنند فواید دارد یا با مصرف آن مشکلی ندارند.

کمک مبارزه با HIV/AIDS

خواص تقویت کننده سیستم ایمنی اسپیرولینا به از بین بردن سلول‌های کاندیدا از بدن کمک می‌کند. افرادی که به طور منظم جلبک (اسپیرولینا) مصرف می‌کنند، میزان اچ آی وی/ ایدز کمتری دارند. از نظر آماری، میزان اچ آی وی/ ایدز در ژاپن، کره و چاد پایین است، که یک دستاورد بزرگ به غنای این گیاه آب شیرین در منطقه کمک کرده است.

درمان طبیعی سرطان

اسپیرولینا این پتانسیل را دارد که به عنوان یک درمان طبیعی سرطان استفاده شود. حاوی غلظت بالایی از ترکیبات تتراپیرولیک است که ارتباط نزدیکی با مولکول بیلی روبین دارد و ممکن است به عنوان یک عامل آنتی اکسیدان و ضد تکثیر عمل کند. طلایی‌ترین زمان مصرف اسپیرولینا مشخص شده است که در مقایسه با سلول‌های درمان نشده، تکثیر رده‌های سلولی سرطان پانکراس انسانی را در شرایط آزمایشگاهی به روشی وابسته به دوز کاهش می‌دهد.

پیشنهاد مطالعه:  پتی ماهی تن و کینوا

جلوگیری از سکته مغزی

همچنین نشان داده شده است که مکمل اسپیرولینا با کاهش سطح آئورت داخلی به پیشگیری از تصلب شرایین و سکته مغزی کمک می‌کند. اسپیرولینا همچنین می‌تواند اثرات رژیم غذایی نامناسب را که برای قلب مفید است، معکوس کند. اسپیرولینا با معکوس کردن اختلال عملکرد اندوتلیال در افراد مبتلا به سندرم متابولیک، خطر بیماری قلبی را کاهش می‌دهد.

طلایی ترین زمان مصرف اسپیرولینا

افزایش انرژی و زمان مصرف اسپیرولینا

افرادی که اسپیرولینا را به طور منظم مصرف می‌کنند، به دلیل خواص شیمیایی آن که انرژی را افزایش می‌دهد، انرژی فراوانی دارند. اسپیرولینا با فعال کردن قند از سلول‌ها، کارایی انرژی را بهبود می‌بخشد و زمانی که منجمد می‌شود، انرژی مورد نیاز را افزایش می‌دهد و در عین حال به بدن ما یک «صدای بیدارباش» می‌دهد.

تسریع کاهش وزن

اسپیرولینا، یک غذای غنی از پروتئین متراکم، به کاهش وزن و جمع‌آوری کم چربی از طریق روش‌های مختلف کمک می‌کند. از آنجایی که سوخت و ساز پروتئین‌ها انرژی بیشتری می‌طلبد، آنها به حفظ بافت عضلانی بدون چربی کمک می‌کنند و به سوزاندن کالری کمک می‌کنند.

Spirulina platensis ممکن است آسیب اکسیداتیو را به حداقل برساند، با کاهش سطح پروتئین AB به جلوگیری از از دست دادن حافظه کمک کند و فعالیت آنزیمی را تقویت کند.

عوارض مصرف اسپیرولینا

اسپیرولینا یک جلبک سبز آبی است که به دلیل مزایای سلامتی آن مورد توجه قرار گرفته است. برخی از افراد مکمل‌های اسپیرولینا را برای افزایش مصرف آنتی اکسیدان‌ها، بهبود سلامت عمومی و حمایت از کاهش وزن مصرف می‌کنند. با این حال، عوارض جانبی بالقوه مرتبط با مصرف مکمل‌های اسپیرولینا نیز وجود دارد. در اینجا نگاهی به برخی از رایج‌ترین عوارض جانبی استفاده از اسپیرولینا و همچنین نحوه به حداقل رساندن آنها آورده شده است:

  • تهوع و استفراغ از عوارض جانبی رایج هنگام شروع مصرف مکمل اسپیرولینا هستند، اما معمولاً پس از چند روز فروکش می‌کنند. سعی کنید آن را همراه با غذا یا مایعات بنوشید تا از احساس بیماری قبل و در طول مرحله اولیه مصرف مکمل جلوگیری کنید.
  • اسهال نیز یکی از عوارض جانبی رایج مصرف اسپیرولینا است. نوشیدن مایعات زیاد می‌تواند به کاهش این علامت کمک کند، اما ماست یا سایر مکمل‌های پروبیوتیک نیز ممکن است مفید باشد.
  • برافروختگی پوست نیز یکی از عوارض جانبی رایج مصرف اسپیرولینا است. به طور معمول، این وضعیت پس از حدود یک هفته یا بیشتر فروکش می‌کند، اما اگر قرمزی یا خارش مداوم را تجربه کردید، همیشه باید با پزشک خود مشورت کنید.
پیشنهاد مطالعه:  تاثیر مصرف کینوا در رفع اختلالات گوارشی

طلایی‌ترین زمان مصرف اسپیرولینا را با ما تجربه کنید.

مطالب مرتبط:

طرز تهیه فلفل پول بیبر در منزل

1222223

هانی فود

مدیر و نویسنده

امروزه که سلامت هر نوع ماده خوراکی شرکتی، متأسفانه با دنیایی از شک و تردید روبه رو است. عموم جامعه ترجیح می دهند از مواد غذایی استفاده کنند که از سالم بودن آن اطمینان داشته باشند. استفاده از مواد صنعتی و مصنوعی جهت سود بیشتر توسط بسیاری از شرکت های تولید مواد غذایی، افکار عمومی را نسبت به مواد غذایی منفی نموده است. یکی از راه های برون رفت از این تردید تهیه مواد غذایی سالم و ارگانیک است. شرکت هانی فود با هدف گسترش فرهنگ تغذیه سالم بنیان نهاده شده است.

فهرست مطالب

شبکه های اجتماعی :