1222223
سبد خرید
ماسک جودوسر از بین برنده لک صورت

ماسک جودوسر از بین برنده لک صورت

یکی از خواص فوق‌العاده ماسک جودوسر از بین برنده لک صورت است که در این مقاله از هانی فود قصد داریم به طور مفصل درباره آن صحبت کنیم. ماسک جودوسر نه تنها موجب نرمی و لطافت پوست صورت شده بلکه تمام آسیب‌های پوستی از جمله لک و سفیدی آن را به مرور از بین می‌برد. ماسک جودوسر این روزها به دلیل خواص فوق‌العاده در زمینه تغذیه و اسکراب پوست صورت طرفداران زیادی به خصوص بین نوجوانان و جوانان پیدا کرده است.

دیگران این مقاله را خوانده و پسندیدند: فرنی کینوا

پیشنهاد خرید

دانه کینوا سفید خارجی

۰ تومان۱۰۰.۰۰۰ تومانجهت خرید اینجا کلیک کنید

فواید استفاده از ماسک جودوسر برای از بین بردن لک صورت

ماسک جودوسر پوست صورت را لایه‌برداری یا اصطلاحاً اسکراب می‌کند. این ماسک علاوه بر لایه‌برداری، تمام مواد مورد نیاز پوست صورت را تامین می‌کند. جودوسر با ترکیبات مغذی کمک می‌کند تا پوستی سالم و جوان داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه:  جودوسر برای چاقی صورت

ماسک جودوسر حاوی آنتی کسیدان

آنتی اکسیدان چیست و چه تاثیری در زیبایی و طراوت پوست دارد؟ آنتی اکسیدان که عده‌ای آن را با نام اونانترامید هم می‌شناسند، یک ترکیب شیمیایی با خاصیت ضد التهاب و ضد خارش است که تمام جوش و آکنه صورت را به مرور از بین می‌برد. از ماسک جودوسر برای درمان بیماری‌های پوستی و آکنه استفاده می‌شود.

تهیه ماسک لایه بردار جودوسر

احتمالاً بارها و بارها نام ماسک‌های لایه‌بردار را از شبکه‌های اجتماعی مختلف، تلویزیون یا ماهواره شنیده‌اید. ماسک لایه‌بردار هم از این نوع ترکیبات است که مانند یک لایه‌بردار ملایم عمل کرده و لایه‌های آسیب‌دیده پوست را به تدریج از بین می‌برد.

خواص ماسک جودوسر برای جوان سازی پوست

پوست صورت مدام در برابر نور خورشید و اشعه‌های مضر آن قرار می‌گیرد. در کنار این موارد آلودگی هوا هم باعث ایجاد آسیب‌هایی به پوست صورت و بدن می‌شود. در این شرایط ممکن است فرایند کلاژن‌سازی پوست هم تحت تاثیر قرار بگیرد. زمانی که فرایند کلاژن‌سازی پوست با مشکل مواجه شود، پوست دچار پیری زودرس و چروک می‌شود.

پیشنهاد مطالعه:  کیک فنجانی سبوس جودوسر با موز

ماسک جودوسر پوست شما را در برابر اشعه‌های نور خورشید محافظت کرده همچنین طراوت و شادابی فوق‌العاده‌ای به آن می‌بخشد.

ماسک جودوسر از بین برنده جای جوش

از این ماسک برای از بین بردن جای جوش و لک استفاده می‌شود. همچنین بتاگلوکان موجود در جودوسر التهاب پوست را به طرز عجیبی کاهش داده و باعث کاهش خارش آن می‌شود.

رفع تیرگی پوست با ماسک جودوسر

جودوسر دارای ویتامین B3 و نیاسین است که خواص ضد التهابی داشته همچنین باعث نرمی و لطافت پوست شما می‌شوند. شایان ذکر است یکی از مهم‌ترین خواص ماسک جودوسر از بین برنده لک صورت است. گاهی اوقات در اثر عوامل مختلف مانند نور خورشید، پوست دچار لک یا کک و مک می‌شود. در این صورت 2 راه پیش روی شما وجود دارد. راه اول استفاده از داروهای از بین برنده جای جوش یا لک است و راه دوم درمان گیاهی و خانگی است.

پیشنهاد مطالعه:  دانه چیا در طب سنتی: خواص، مزایا و نحوه مصرف

ماسک جودوسر دارای زینک است که یک آنتی اکسیدان فوق‌العاده قوی برای پوست محسوب شده در عین حال باعث ترمیم زخم و آسیب‌های پوستی می‌شود.

تهیه ماسک جودوسر برای از بین بردن جای لک

برای تهیه این ماسک کافیست یک قاشق غذاخوری پودر جودوسر را همراه یک قاشق غذاخوری عسل و آب لیموی تازه با هم مخلوط کرده و برای چند دقیقه روی پوست خود قرار دهید.

با توجه به موارد گفته شده به نظر شما دیگر از چه راه‌هایی می‌توان جوش و لک صورت را از بین برد؟ نظرات خود را با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید. در مقاله های بعدی همراه ما باشید.

مطالب مرتبط:

سوپ جو دوسر

1222223

هانی فود

مدیر و نویسنده

امروزه که سلامت هر نوع ماده خوراکی شرکتی، متأسفانه با دنیایی از شک و تردید روبه رو است. عموم جامعه ترجیح می دهند از مواد غذایی استفاده کنند که از سالم بودن آن اطمینان داشته باشند. استفاده از مواد صنعتی و مصنوعی جهت سود بیشتر توسط بسیاری از شرکت های تولید مواد غذایی، افکار عمومی را نسبت به مواد غذایی منفی نموده است. یکی از راه های برون رفت از این تردید تهیه مواد غذایی سالم و ارگانیک است. شرکت هانی فود با هدف گسترش فرهنگ تغذیه سالم بنیان نهاده شده است.

فهرست مطالب

شبکه های اجتماعی :

تمامی هزینه های ارسال رایگان شد ((بمناسبت جشنواره بهاره فروش محصولات - تا 15 اردیبهشت 1403))