1222223
سبد خرید
پوره جو دوسر پرک با هلو و بادام

پوره جو دوسر پرک با هلو و بادام

اگر شما هم جزو افرادی هستید که از لحظه بیدار شدن یا حتی از شب قبل به صبحانه لذیذی می‌اندیشید اما به دلیل کمبود وقت نمی‌توانید از آن لذت ببرید، این دستورالعمل پوره جو دوسر پرک با هلو و بادام پیشنهادی ما را امتحان کنید تا هنگام برخواستن لبخند بر لبانتان بنشیند و حتی با وجود کمبود وقت یک وعده صبحانه خوشمزه و مقوی داشته باشید.

مواد لازم برای پوره جو دوسر پرک با هلو و بادام

۲ لیوان جو دوسر پرک (خرد یا درشت به دلخواه)

۱/۴ لیوان شکر قهوه‌ای

نصف قاشق چایخوری نمک دریا

یک قاشق چایخوری بیکینگ پودر

پیشنهاد مطالعه:  کیک کینوا

یک قاشق چایخوری دارچین

نصف لیوان خلال بادام

۲ لیوان شیر

یک عدد تخم مرغ

۳ قاشق چایخوری روغن زیتون

یک قاشق چایخوری وانیل

۲ عدد هلو تازه خرد شده

دستور پخت پوره جو دوسرپرک

مرحله اول: فر را تا ۱۷۵ درجه سانتیگراد گرم کنید. یک ظرف متوسط را با روغن زیتون چرب کرده و داخل فر بگذارید. جو دوسر پرک، شکر قهوه‌ای، بیکینگ پودر، نمک دریا، دارچین و خلال بادام را در یک ظرف ریخته و با هم ترکیب کنید. (ظرف مواد خشک) در یک ظرف دیگر شیر، تخم مرغ، روغن زیتون و وانیل را با هم مخلوط کرده و خوب هم بزنید. (ظرف مواد تر)

مرحله دوم: ظرف گرم شده را از داخل فر درآورده و هلوهای خرد شده را کف ظرف بریزید. مواد داخل ظرف خشک را روی هلوها بریزید، سپس مواد ظرف تر را به آن اضافه کرده و کمی ظرف را تکان دهید تا روی مواد را کاملاً بپوشاند. می‌توانید روی مواد را با چند برش هلو به صورت ورقه‌ای تزیین کرده و سپس به مدت ۴۰ دقیقه درون فر بگذارید تا روی آن طلایی رنگ شود. از آنجایی که این پوره را می‌توان چندین بار گرم کرد، توصیه می‌گردد یک ظرف بزرگ از آن را تهیه کرده و در طول هفته میل نمایید تا در وقتتان صرفه‌جویی شود.

پیشنهاد مطالعه:  طرز تهیه کیک ماچا

مطالب مرتبط:

کوکی گندم سیاه و نمک دریا

1222223

هانی فود

مدیر و نویسنده

امروزه که سلامت هر نوع ماده خوراکی شرکتی، متأسفانه با دنیایی از شک و تردید روبه رو است. عموم جامعه ترجیح می دهند از مواد غذایی استفاده کنند که از سالم بودن آن اطمینان داشته باشند. استفاده از مواد صنعتی و مصنوعی جهت سود بیشتر توسط بسیاری از شرکت های تولید مواد غذایی، افکار عمومی را نسبت به مواد غذایی منفی نموده است. یکی از راه های برون رفت از این تردید تهیه مواد غذایی سالم و ارگانیک است. شرکت هانی فود با هدف گسترش فرهنگ تغذیه سالم بنیان نهاده شده است.

فهرست مطالب

شبکه های اجتماعی :