1222223
سبد خرید
جودوسر برای چاقی صورت

جودوسر برای چاقی صورت

پیشنهاد خرید

آرد جو دوسر

۰ تومان۶۵.۰۰۰ تومانجهت خرید اینجا کلیک کنید

آموزش تهیه ماسک جودوسر برای چاقی صورت

لاغری صورت بعد جوش و آکنه یکی از اصلی‌ترین معضل‌ها مخصوصاً برای خانم‌های جوان محسوب می‌شود. از این رو در این مقاله از هانی فود قصد داریم تهیه ماسک جودوسر برای چاقی صورت را به شما آموزش دهیم. پس اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که معتقدید لاغری صورت زیبایی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد، این مقاله را از دست ندهید.

آشنایی با خواص جودوسر برای  چاقی صورت

جودوسر چیزی بیش از یک ماده غذایی ساده است و با کاهش کلسترول خون علاوه بر لاغری، سلامت و شادابی پوست شما هم تامین می‌کند. جودوسر سرشار از ترکیبات آنتی اکسیدان و ضد التهابی است که خارش و کلیه تحریکات پوستی بدن را از بین برده در عین حال چربی پوست شما را در حالت متعادل نگه می‌دارد. لایه‌برداری، آبرسانی پوست در کنار پاکسازی یکی دیگر از خواص این ماده ارزشمند است.

اغلب افرادی که برای لاغری از رژیم خاصی استفاده می‌کنند، با معضل لاغری و چروک صورت مواجه می‌شوند. تهیه ماسک جودوسر به شما این امکان را می‌دهد که آب از دست رفته پوست خود را بازگردانده و صورت خود را پر و چاق کنید.

پیشنهاد مطالعه:  طرز تهیه کیک ماچا

روش های تهیه ماسک جودوسر برای چاقی صورت

مهم نیست دچار اگزما هستید یا از جوش صورت رنج می‌برید. ماسک جودوسر یک درمان عالی برای بیماری‌های مربوط به پوست محسوب می‌شود. در ادامه ترکیب چند ماده همراه جودوسر به شما معرفی می‌شوند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید طراوت و شادابی را مجدد به پوست خود بازگردانید.

ماسک جودوسر و خیار

این ماسک مخصوصاً برای پوست‌های حساس و ملتهب یک گزینه فوق‌العاده و عالی محسوب می‌شود. شما می‌توانید در این ترکیب به جای خیار از ماست یا عصاره مریم گلی استفاده کنید. ماست پوست شما را به آرامی لایه‌برداری کرده و مریم گلی با وجود ویتامین A، سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد.

طرز تهیه ماسک جودوسر و خیار

مواد لازم

2 قاشق غذاخوری ماست بدون شکر؛

2 قاشق غذاخوری خیار له شده (خیار حالت پوره داشته باشد.)

یک قاشق غذاخوری مریم گلی؛

تمام ترکیبات بالا را کاملاً با یکدیگر مخلوط کرده سپس به مدت 10 الی 15 دقیقه روی پوستتان قرار دهید و بعد این مدت با آب گرم پوست خود را شست و شو دهید.

پیشنهاد مطالعه:  تاثیر پروتئین وی در ریزش مو

ماسک جودوسر و نارگیل

اگر پوستتان خشک شده، این ماسک گزینه عالی برای آبرسانی به پوست شما محسوب می‌شود. برای تهیه این ماسک باید یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل را با نصف فنجان جودوسر و یک چهارم فنجان آب گرم مخلوط کرده و کاملاً ورز دهید تا یک خمیر به دست بیاید. ماسک آماده شده را به صورت خود بمالید. بعد گذشت 10 الی 15 دقیقه پوست خود را با آب گرم کاملاً شست و شو دهید.

تهیه ماسک گریپ فروت و جودوسر

اسیدهای طبیعی موجود در گریپ فروت پوست را کاملاً لایه‌برداری کرده و نافذ باز آن را از بین می‌برد. برای تهیه این ماسک کافیست نصف فنجان جودوسر را ابتدا کاملاً پخته سپس اجازه دهید کاملاً خنک شود. در مرحله بعد آن را با نصف فنجان شیر و آب گریپ فروت کاملاً مخلوط کرده و ترکیب به دست آمده را به مدت یک ربع روی پوستتان قرار دهید.

فراموش نکنید بعد 15 دقیقه حتماً صورت خود را آبکشی کنید.

خواص ماسک جودوسر با سفیده تخم مرغ

سفیده تخم مرغ را اغلب به عنوان سفت‌کننده پوست می‌شناسیم. این ماده علاوه بر سفت‌سازی پوست، تاثیر فوق‌العاده‌ای در بستن منافذ باز پوست همچنین از بین بردن سلول‌های مرده صورت دارد. بنابراین بهتر است برای جوان‌سازی پوست خود از این ترکیب فوق‌العاده استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه:  خواص دانه چیا برای چاقی صورت

طرز تهیه

یک عدد سفیده تخم مرغ را همراه یک قاشق چایخوری عسل و جودو کنار بگذارید. ابتدا سفیده و عسل را با هم مخلوط کرده تا کمی کف کند. در مرحله بعد جودوسر را به آن اضافه کنید تا به حالت خمیری درآید. بعد گذشت 10 دقیقه می‌توانید صورت خود را آبکشی کنید.

ماسک جودوسر و دارچین

ابتدا 2 قاشق غذاخوری ماست یونانی را همراه جودوسر، نصف قاشق چایخوری دارچین و یک دوم سیب سبز کنار بگذارید. سیب سبز همراه ماست را با هم مخلوط کرده تا به حالت پوره دربیاید. جودوسر را به آن اضافه کرده و در نهایت به مخلوط حاصل دارچین اضافه کنید. ماسک را به تمام اجزای صورت خود مالیده و بعد 15 دقیقه صورت خود را با آب گرم بشوئید.

در این مقاله از هانی فود سعی کردیم شما را با چند ماسک جودوسر برای چاقی صورت آشنا کنیم. شما می‌توانید برای خرید این ماده ارزشمند با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط:

پنکیک کینوا سیب و دارچین

1222223

هانی فود

مدیر و نویسنده

امروزه که سلامت هر نوع ماده خوراکی شرکتی، متأسفانه با دنیایی از شک و تردید روبه رو است. عموم جامعه ترجیح می دهند از مواد غذایی استفاده کنند که از سالم بودن آن اطمینان داشته باشند. استفاده از مواد صنعتی و مصنوعی جهت سود بیشتر توسط بسیاری از شرکت های تولید مواد غذایی، افکار عمومی را نسبت به مواد غذایی منفی نموده است. یکی از راه های برون رفت از این تردید تهیه مواد غذایی سالم و ارگانیک است. شرکت هانی فود با هدف گسترش فرهنگ تغذیه سالم بنیان نهاده شده است.

فهرست مطالب

شبکه های اجتماعی :