1222223
سبد خرید
سالاد باکویت با آووکادو

سالاد باکویت با آووکادو

خواص سالاد باکویت با آووکادو آنقدر زیاد است که باید در فهرست میوه‌های بهشتی قرار می‌گرفت. آووکادو یک میوه مغذی، مفید و لذیذ است که در سراسر جهان پایه ثابت بسیاری از آشپزخانه‌هاست. اما مصرف این میوه در ایران خیلی مرسوم نیست. آووکادو بومی مکزیک و آمریکای مرکزی است، اما در بسیاری از مناطق جهان از جمله آمریکای شمالی کشت می‌شود. این میوه در غذاهایی مانند املت، سالاد، تاکو و غیره استفاده می‌شود.

خواص باکویت

پیشنهاد خرید

آرد باکویت (آرد گندم سیاه)

۰ تومان۱۲۰.۰۰۰ تومانجهت خرید اینجا کلیک کنید

مواد لازم جهت تهیه سالاد باکویت و آووکادو

باکویت               نصف پیمانه

آووکادو             یک عدد

لوبیا سبز            ۲۰۰ گرم

قارچ                ۲۰۰ گرم

نخود سبز            نصف پیمانه

ساقه کرفس        ۲۰۰ گرم

کامکوات           چند عدد

خرید باکویت

طرز تهیه سالاد باکویت و آووکادو

مرحله اول: نصف پیمانه باکویت را خوب بشوئید و با یک و نیم پیمانه آب بگذارید به مدت بیست دقیقه بجوشد تا آب آن جمع شود. در اواخر پخت به آن نمک اضافه کنید. وقتی آب کامل جذب باکویت شد، شعله را خاموش کنید و بگذارید خنک شود. بعد از اینکه باکویت خنک شد آن را داخل ظرف سالاد بریزید.

پیشنهاد مطالعه:  تهیه کیک ماچا

مرحله دوم: لوبیا سبز را تمیز بشوئید و بدون اینکه سر و تهش را بزنید بگذارید بپزد، بعد از اینکه پخت آبکش کنید و بگذارید کمی خنک شود، سپس با قیچی آشپرخانه سر و ته آن را بگیرید و به اندازه دلخواه برش بزنید و داخل ظرف سالاد بچینید و روی آن آبلیمو بریزید، آووکادو را برش بزنید و داخل ظرف سالاد بچینید.

قارچ ها را تمیز بشویید، خرد کرده، سرخ کنید و داخل ظرف سالاد بچینید، نخود فرنگی را بپزید و بعد از اینکه خنک شد به سالاد اضافه کنید، ساقه های کرفس را بشوئید، ریز خرد کرده و به سالاد اضافه کنید. کامکوات ها را بشوئید، از وسط نصف کرده و داخل ظرف سالاد بچینید.

مواد لازم برای سس سالاد

نصف آووکادو

دو قاشق غذا خوری ماست

پیشنهاد مطالعه:  انواع صبحانه با جو دوسر پرک

یک حبه سیر

آب یک عدد لیموترش

نصف یمانه جعفری یا گشنیز خرد شده

نمک و فلفل

همه مواد را در دستگاه غذاساز ریخته و تا زمانی که صاف و یک دست شود، مخلوط کنید. هنگام سرو همه مواد سالاد را با هم مخلوط کنید و سس را روی آنها بریزید و میل کنید.

سالاد شما آمادست.نوش جانتان!

مطالب مرتبط:

مشکل پوستی مربوط به آلودگی هوا

1222223

هانی فود

مدیر و نویسنده

امروزه که سلامت هر نوع ماده خوراکی شرکتی، متأسفانه با دنیایی از شک و تردید روبه رو است. عموم جامعه ترجیح می دهند از مواد غذایی استفاده کنند که از سالم بودن آن اطمینان داشته باشند. استفاده از مواد صنعتی و مصنوعی جهت سود بیشتر توسط بسیاری از شرکت های تولید مواد غذایی، افکار عمومی را نسبت به مواد غذایی منفی نموده است. یکی از راه های برون رفت از این تردید تهیه مواد غذایی سالم و ارگانیک است. شرکت هانی فود با هدف گسترش فرهنگ تغذیه سالم بنیان نهاده شده است.

فهرست مطالب

شبکه های اجتماعی :