1222223
سبد خرید
خواص بلغور جودوسر در درمان بیماری تیروئید

خواص بلغور جودوسر در درمان بیماری تیروئید

خواص بلغور جودوسر در درمان بیماری تیروئید آیا تاکنون به اعجاز بلغور جودوسر در درمان بیماری تیروئید فکر کرده‌اید؟ تیروئید یک غده بسیار کوچک و پروانه‌ای شکل است که دقیقاً در قسمت انتهایی گردن قرار داشته و مدیریت و کنترل متابولیسم بدن را به عهده دارد. غده تیروئید هورمون‌های T3 و T4 را تولید کرده همچنین میزان مصرف انرژی بدن را در سطح نرمال قرار می‌دهد. اگر تیروئید عملکرد خود را به درستی انجام دهد، متابولیسم بدن بدون هیچ مشکل و خطایی انجام می‌شود.

بلغور جودوسر تاثیر فوق‌العاده‌ای در درمان بیماری تیروئید و کنترل و مدیریت سوخت و ساز بدن دارد که در این مقاله از هانی فود قصد داریم توضیحات بیشتری در این خصوص به شما ارائه دهیم. در ادامه همراه ما باشید.

پیشنهاد خرید

تخمه آفتابگردان شمشیری

۰ تومان۱۳۶.۰۰۰ تومانجهت خرید اینجا کلیک کنید

آشنایی با عملکرد غده تیروئید در بدن

معمولاً میزان هورمون تیروئید در بدن به وسیله هیپوفیز کنترل و مدیریت می‌شود. بسیاری از افرادی که مصرف گلوتن را برای مدتی محدود یا قطع می‌کنند، اغلب با مشکلات تیروئید رو به رو می‌شوند. سعی کنید به جای استفاده از غلات معمولی از بلغور جودوسر استفاده کنید. این نکته هم فراموش نکنید که کمبود آهن هم می‌تواند تاثیر مستقیمی در ایجاد بیماری تیروئید در بدن داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه:  تاثیر جودوسر در درمان بیماری سرطان

تاثیر مصرف بلغور جودوسر در درمان بیماری تیروئید

مصرف بلغور جودوسر به جای گندم، گامی بزرگ در جهت بهبود سلامت جسمی افراد می‌باشد. بلغور جودوسر یک غله بدون گلوتن است که گزینه‌ای عالی برای افراد مبتلا به بیماری سلیاک محسوب می‌شود. تحقیقات انجام شده حاکی از آن است که بیماری سلیاک رابطه مستقیمی با تیروئید داشته و شدت آن را بیشتر می‌کند. بنابراین سعی کنید با جایگزین کردن بلغور جودوسر به جای گندم یا جو معمولی، سلامت بدن خود را تامین کنید.

افرادی که بیشتر در معرض ابتلا به تیروئید قرار دارند

شاید برایتان جالب باشد اما در حال حاضر بسیاری از افراد جهان به خصوص ساکنین کشورهای اروپایی یا آمریکا از بیماری تیروئید رنج می‌برند. طبق تحقیقات انجام شده شیوع این بیماری در زنان چیزی حدود 5 تا 8 برابر بیشتر از مردان است. همچنین افراد چاق بیشتر در معرض ابتلا به بیماری تیروئید قرار دارند.

پیشنهاد مطالعه:  درمان بیماری ام اس با کینوا

مهم ترین دلایل ابتلا به بیماری تیروئید

دلایل مختلفی برای ابتلا به بیماری تیروئید وجود دارند که از این میان دلایل زیر مهم‌تر هستند:

تیروئیدیت: التهاب غده تیروئید است که به مرور روند تولید هورمون‌ها را کاهش می‌دهد.

هاشیمو: نوعی از بیماری تیروئید کاملاً بدون درد است که روی سیستم ایمنی افراد تاثیر می‌گذارد.

5 تا 9 درصد زنان بعد زایمان به تیروئیدیت بعد زایمان مبتلا می‌شوند. این بیماری معمولاً گذرا و موقتی است.

این نکته را فراموش نکنید که کمبود ید منجر به بیماری تیروئید می‌شود. برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری بهتر است رژیم غذایی مناسب داشته و از مواد غذایی مفید مانند سبوس جودوسر در سبد غذایی خود استفاده کنید.

امیدواریم مطالعه مقاله خواص بلغور جودوسر در درمان بیماری تیروئید برای شما مفید باشد. اگر با روش پخت بلغور جودوسر آشنایی ندارید، با مراجعه به بخش وبلاگ سایت، می‌توانید اطلاعات مفیدی در این زمینه به دست بیاورید. همراهتان هستیم.

پیشنهاد مطالعه:  بستنی اسپیرولینا

مطالب مرتبط:

سالاد کینوای قرمز

1222223

هانی فود

مدیر و نویسنده

امروزه که سلامت هر نوع ماده خوراکی شرکتی، متأسفانه با دنیایی از شک و تردید روبه رو است. عموم جامعه ترجیح می دهند از مواد غذایی استفاده کنند که از سالم بودن آن اطمینان داشته باشند. استفاده از مواد صنعتی و مصنوعی جهت سود بیشتر توسط بسیاری از شرکت های تولید مواد غذایی، افکار عمومی را نسبت به مواد غذایی منفی نموده است. یکی از راه های برون رفت از این تردید تهیه مواد غذایی سالم و ارگانیک است. شرکت هانی فود با هدف گسترش فرهنگ تغذیه سالم بنیان نهاده شده است.

فهرست مطالب

شبکه های اجتماعی :

تمامی هزینه های ارسال رایگان شد ((بمناسبت جشنواره بهاره فروش محصولات - تا 15 اردیبهشت 1403))