1222223
سبد خرید
پیتزای کینوا قرمز

پیتزای کینوا قرمز

کینوا قرمز دانه‌ای استثنایی که خواص بسیار زیادی دارد. غذا با کینوا خصوصا پیتزای کینوا قرمز یک انتخاب رایج در بین افرادی که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند از جمله: گیاه خواران و ورزشکاران است. دانه کینوا قرمز فاقد گلوتن، غنی از فیبر و حاوی بیشترین پروتئین در بین دانه‌های مغذی است.

مقاله ای دیگر: نودل ژاپنی با آرد گندم سیاه (باکویت)

غذاهایی که با کینوا تهیه می‌شوند جزو بسیاری از غذاهای خوشمزه در سرتاسر دنیا است. کینوا قرمز گزینه عالی برای انواع سالاد، قیمه ریزه، خوراک‌ها و حتی کیک‌ها است و می‌تواند جایگزین برنج در بسیاری از دستورالعمل‌های آشپزی شود و همچنین می‌توان در سوپ‌ها و آش‌ها و حتی حلیم از آن استفاده کرد. تنوع در تهیه غذا با کینوا بسیار است و ما قصد داریم در این مقاله آموزشی سایت هانی فود طرز تهیه پیتزا کینوا را آموزش دهیم.

پیشنهاد مطالعه:  سالاد کینوای قرمز

دیگران مقاله را خوانده اند: ماسک جودوسر از بین برنده لک صورت

شاید این مقاله را هم پسندیدید: پودینگ نارگیل و آناناس با کینوا

طرز تهیه پیتزا کینوا قرمز

مواد لازم:

کینوا قرمز خام ۳/۴ فنجان

آب نصف فنجان

روغن زیتون ۲ قاشق غذاخوری

بیکینگ پودر نصف قاشق غذاخوری

نمک دریا نصف قاشق غذاخوری

ظرف مافین ۱۲ عدد

چاشنی:

سس پیتزا نصف فنجان

پنیر موزارلا ۷۵ گرم

کالباس پپرونی ۱۲ اسلایس

(خرید بهترین کیفیت کینوا)

دستور پخت

مرحله اول: ابتدا کینوا قرمز را ۶-۸ ساعت خیس کنید، فر را از قبل در دمای ۲۲۰ درجه سانتی گراد گرم کنید، کاغذ روغنی را درون ظروف مافین گذاشته ۱/۴ قاشق غذاخوری روغن زیتون را روی آن بریزید و چرب کنید سپس در داخل فر بگذارید.

مقاله ای دیگر: خواص سبوس جو دوسر

پیشنهاد مطالعه:  پنکیک کینوا سیب و دارچین

مرحله دوم: کینوا قرمز را در داخل آبکش بریزید و داخل ظرف بریزید. نمک، بیکینگ پودر و ۳/۴ قاشق غذاخوری روغن زیتون را اضافه کنید و تا موقعی که شبیه خمیر پنکیک شود با مخلوط کن هم بزنید. یک قاشق غذاخوری از خمیر را در داخل ظرف مافین بریزید و ۱۰ دقیقه در داخل فر قرار دهید، سپس خمیر را روی ورق پخت گذاشته و به مدت ۵-۱۰ دقیقه دوباره داخل فر قرار دهید (بگذارید رنگ آن طلایی شود.)

مرحله سوم: ورق پخت را از فر بیرون آورید، روی هر کدام ۱ قاشق چایخوری سس بزنید، یک لایه پنیر موزارلا بریزید، سپس ۱ عدد کالباس پپرونی روی آن قرار دهید و تا موقعی که پنیر آب شود در داخل فر قرار دهید. (۸-۱۰ دقیقه) پیتزاها را از فر بیرون بیاورید تاخنک شود. سپش فلفل، پنیر رنده شده را هم اضافه کنید.

پیشنهاد مطالعه:  کینوا رژیم کم کربوهیدرات

غذای شما آماده است. نوش جانتان

سبوس جودوسر و درمان دیابت

1222223

هانی فود

مدیر و نویسنده

امروزه که سلامت هر نوع ماده خوراکی شرکتی، متأسفانه با دنیایی از شک و تردید روبه رو است. عموم جامعه ترجیح می دهند از مواد غذایی استفاده کنند که از سالم بودن آن اطمینان داشته باشند. استفاده از مواد صنعتی و مصنوعی جهت سود بیشتر توسط بسیاری از شرکت های تولید مواد غذایی، افکار عمومی را نسبت به مواد غذایی منفی نموده است. یکی از راه های برون رفت از این تردید تهیه مواد غذایی سالم و ارگانیک است. شرکت هانی فود با هدف گسترش فرهنگ تغذیه سالم بنیان نهاده شده است.

فهرست مطالب

شبکه های اجتماعی :

تمامی هزینه های ارسال رایگان شد ((بمناسبت جشنواره بهاره فروش محصولات - تا 15 اردیبهشت 1403))