1222223
سبد خرید
تاثیر مصرف کینوا در رفع اختلالات گوارشی

تاثیر مصرف کینوا در رفع اختلالات گوارشی

در این مقاله از هانی فود همراه ما باشید تا نکاتی درباره تاثیر مصرف کینوا در رفع اختلالات گوارشی به شما آموزش دهیم. در ابتدا لازم است کمی درباره اختلالات گوارشی و دلایل پیدایش آن اطلاعات به دست بیاورید. مشکلات یا اختلالات گوارشی آن دسته از بیماری‌هایی هستند که به طور مستقیم روی قسمت‌هایی از بدن مانند راست روده، گوارش، مری، پانکراس، کبد و کیسه صفرا تاثیر می‌گذارند.

پیشنهاد خرید

دانه تف

۰ تومان۱۳۰.۰۰۰ تومانجهت خرید اینجا کلیک کنید

آشنایی با تاثیر مصرف کینوا در رفع اختلالات گوارشی

بیماری‌های گوارشی طیف گسترده‌ای از بیماری‌ها را شامل شده و به بخش مشخصی محدود نمی‌شود. اختلالات گوارشی مانند اغلب بیماری‌ها در 2 دسته مزمن و حاد قرار می‌گیرند. مشکلاتی که بدون درمان به حال خود رها می‌شوند، به تدریج وارد مرحله جدی‌تر شده و حالت مزمن پیدا می‌کنند.

پیشنهاد مطالعه:  کاهش کلسترول با بلغور جو دوسر

کینوا و رفع مشکلات گوارشی

بیماری‌های گوارشی دامنه بسیار گسترده‌ای داشته و اغلب افراد آن را با ناراحتی‌های دیگر جسمانی اشتباه می‌گیرند. بهتر است برای درمان هر چه سریع‌تر این اختلالات به یک پزشک معالج مراجعه کرده و از درمان‌های خانگی بپرهیزید.

گاهی اوقات برخی پزشکان برای رفع مشکلات گوارشی، مصرف مواد غذایی مفید مانند کینوا را پیشنهاد می‌دهند. کینوا دانه‌ای بسیار مغذی است که فواید زیادی برای بدن انسان به همراه داشته و یکی از مهم‌ترین فواید آن رفع مشکلات مربوط به دستگاه گوارش بدن است. شما می‌توانید به راحتی کینوا را مانند برنج پخته و مصرف کنید.

دانه کینوا به طور طبیعی گلوتن نداشته و همین عامل باعث می‌شود به راحتی هضم شود. این موضوع به خصوص برای زنان باردار از اهمیت بالایی برخوردار است.

پیشنهاد مطالعه:  پوره جو دوسر پرک با هلو و بادام

متخصصان تغذیه و گوارش بر این باورند که هضم و گوارش سخت منجر به درد معده و اختلالات دستگاه گوارش می‌شود. کینوا بر خلاف غلات دیگر به راحتی هضم شده از طرفی از بروز مشکلات گوارشی هم جلوگیری می‌کند.

کینوا ماده‌ای مناسب برای اختلالات گوارشی

سیستم گوارشی بدن از پیچیدگی‌های خاصی برخوردار است و در اثر عوامل مختلف مانند استرس یا بیماری به سرعت دچار اختلال می‌شود. گاهی اوقات این اختلالات با درمان دارویی به راحتی ریشه‌کن شده اما گاهی اوقات درمان گیاهی توسط متخصصین توصیه می‌شود.

کینوا با خواص سرشار خود بسیاری از بیماری‌ها مانند یبوست، هموروئید، فشارخون، دیابت، بیماری‌های قلبی/عروقی و… را درمان کرده و از بروز دوباره آن‌ها جلوگیری می‌کند. کینوا منبع غنی فیبر محلول و نامحلول است که دقیقاً مانند سبزیجات عمل کرده و با حفظ آب در روده بزرگ مانع ایجاد اختلالات گوارشی مانند یبوست به خصوص در دوران بارداری می‌شود. کینوا تاثیر خوبی در ایجاد حرکات منظم روده داشته همچنین به کنترل وزن به خصوص در دوران بارداری و پس از آن کمک زیادی می‌کند.

پیشنهاد مطالعه:  غذای مکزیکی با آمارانت

امیدواریم مطالعه این مقاله برای شما مفید باشد. شما می‌توانید نظرات خود در زمینه تاثیر کینوا در رفع اختلالات گوارشی را با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید. همراه همیشگی شما هستیم.

مطالب مرتبط:

رژیم گندم سیاه

1222223

هانی فود

مدیر و نویسنده

امروزه که سلامت هر نوع ماده خوراکی شرکتی، متأسفانه با دنیایی از شک و تردید روبه رو است. عموم جامعه ترجیح می دهند از مواد غذایی استفاده کنند که از سالم بودن آن اطمینان داشته باشند. استفاده از مواد صنعتی و مصنوعی جهت سود بیشتر توسط بسیاری از شرکت های تولید مواد غذایی، افکار عمومی را نسبت به مواد غذایی منفی نموده است. یکی از راه های برون رفت از این تردید تهیه مواد غذایی سالم و ارگانیک است. شرکت هانی فود با هدف گسترش فرهنگ تغذیه سالم بنیان نهاده شده است.

فهرست مطالب

شبکه های اجتماعی :

عدم افزایش قیمت ها (1402) + رایگان شدن هزینه های ارسال [فقط تا 15 اردیبهشت فرصت دارید]
+ +